Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

12224 onderwerpen in dit forum

1. 22KHZ schakeling

• 0 reacties
    • 800 weergaven
    • 6 reacties
    • 4.3k weergaven
  2. rotor 1.2 disq

• 3 reacties
    • 784 weergaven
  3. hotbird en astra 2a

• 4 reacties
    • 757 weergaven
  4. grote schotel

• 3 reacties
    • 946 weergaven
    • 2 reacties
    • 681 weergaven
  5. Campingschotel

• 1 reactie
    • 780 weergaven
  6. Wavefrontier

• 4 reacties
    • 779 weergaven
  7. monoblock en NOKIA D-Box

• 1 reactie
    • 851 weergaven
  8. echo 3000 draaibaar maken

• 0 reacties
    • 581 weergaven
  9. Kosten GSO

• 0 reacties
    • 752 weergaven
    • 2 reacties
    • 630 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. ontvangst palco

• 12 reacties
    • 873 weergaven
  11. LNB onder hoek bij draaibare schotelopstelling?

• 1 reactie
    • 789 weergaven
  12. moteck of jaeger ???

• 7 reacties
    • 1.4k weergaven
  13. Past een funke 99cm op een Moteck ???

• 4 reacties
    • 667 weergaven
    • 4 reacties
    • 961 weergaven
  14. sirius&thor

• 1 reactie
    • 605 weergaven
  15. Triax, visiosat of funke....

• 13 reacties
    • 2.3k weergaven

• drastisch ingekort citaat sorry   Ja dat is een probleem! Maar dat kun je wel degelijk anders organiseren. Als je wegens de kosten geen helpdesk of administratie kunt permitteren heb je het zeker moeilijk met klanten die telefoneren. Eentje is om een MBO stagiaire als bijrijder op de diverse werk locaties mee te nemen. Doe je ook nog wat aan scholing. 😉  
    • leuk, maar veel klanten zitten daar niet op te wachten en hebben op dat moment een probleem met gillende sirenes op de achtergrond wat opgelost moet worden. En is het voor de baas? ach ja dan is het jouw probleem niet, dan moet de klant maar wachten of naar een ander gaan. Maar ben jezelf de baas? tja......... dan wordt het een heel ander verhaal en belt een van je monteurs dan laat je die niet 1,5 uur wachten omdat jij in de auto zit want dat kost het jou wel een slordige 100 euro als hij niet verder kan en gaat zitten wachten tot jij een keer tijd hebt om terug te bellen.   Maar dan loop je ook meteen tegen een heel ander probleem aan, want gaat het langer duren en moet ik een klant/monteur door menu's ed. helpen dan zoek ik meestal wel een plekje om de auto neer te zetten, maar probeer vandaag de dag eens in een binnenstad een plekje te vinden. 😲 Buiten de bebouwde kom hoef je het al helemaal niet te proberen een parkeerplek te vinden want die zijn vrijwel allemaal wegbezuinigd/opgeheven onder het mom van verkeersveiligheid.   De laatste keer dat ik betaald heb voor een update is al weer heel lang geleden en dan kreeg je ook nog kaartmateriaal wat al weer een jaar oud was en sinds die tijd ligt de Tom Tom ergens in een lade te verstoffen.
    • Lijkt wel een kermis carrousel, telkens uitkomen op hetzelfde punt, dat het niet dragend gemotiveerd kan worden. Het verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië ( de VN nota bene ) hebben het allemaal al vooraf aan dit kabinet onderzocht.   maar ik dwaal af  
    • ik had nadat die koppeling er weer was, meteen ook weer toegang op bestanden, dus alles goed gekomen en "opgelost".
  • Nieuwe aanmaken...