Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

12248 onderwerpen in dit forum

1. Pioneer DBR-S100NL2

• 1 reactie
    • 7.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 10.1k weergaven
  2. MULTI PROGRAMER 2000

• 0 reacties
    • 8.6k weergaven
  3. SCSI en 9600 probleem?

• 2 reacties
    • 8.7k weergaven
  4. HELP! IRDETO CI-CAM kapot?!!!!

• 0 reacties
    • 8.7k weergaven
  5. Hoe doorlussen

• 0 reacties
    • 10.6k weergaven
  6. Seca CI Cam en Echostar AD3000ip

• 0 reacties
    • 12.6k weergaven
  7. SCSI probleem

• 2 reacties
    • 13.7k weergaven

• Het hangt ook samen met waar je woont in de USA.  Zo lijken de tarieven in Mississippi aanzienlijk lager te liggen.  Snelle blik geeft vanaf $ 30,- inclusief 125 TV kananlen.  Zie (bijvoorbeeld): https://www.inmyarea.com/internet/mississippi/meridian  Hopelijk mag deze link, ik geloof niet dat iemand daar gaat shoppen.....
    • De lagere teruglevering komt onder meer  doordat de zon vorig jaar ongeveer 6% minder scheen. Ook hebben consumenten hun zonnepanelen soms uitgezet om hun terugleverkosten zo laag mogelijk te houden. Ook wordt er meer zon energie zelf gebruikt, door tijdens zonnige uren een wasmachine, droger, vaatwasser of airco te laten draaien, of een elektrische auto op te laden.   De teruglever vergoeding wordt steeds verder afgebouwd en gaat minder dan een cent per kWh opleveren. Tegelijk moeten consumenten een teruglever vergoeding gaan betalen.   Nu het minder gaat opleveren zien veel mensen af van de plaatsing van panelen.
    • De Big Mac index is gebaseerd op hoeveel minuten een arbeider moet werken om een Big Mac aan te schaffen. De Big Mac is gekozen omdat het een standaard product is die over de gehele wereld identiek is.   Alleen in Moskou ging de vergelijking niet op toen de eerste MacDonald's geopend werd. Daar werd de prijs aangepast aan de wachtrij voor de deur (4 uur). Een Hamburger flipper in die tent moest 3 dagen werken om een Big Mac aan te kunnen schaffen.   De economie in de VS is niet te vergelijken met die in Europa. In de VS mogen de inkomens hoger zijn, maar de sociale voorzieningen staan op een veel lager pijl. Veel moet je doorgaans zelf verzekeren zoals je ziektekosten verzekering.  
    • Ik vind dit een beetje onzin eerlijk gezegd, als links zo doorgaat en z''n zin krijgt en alle boeren kapot blijft maken wordt vlees hier ook onbetaalbaar en staan wij straks bovenaan die tabel.  Maar dat zegt niks over het algehele inkomens verhaal. 
    • Die Zgemma H7S ziet er wel erg interessant uit, 100,= en simpele IR AB (kan ik in de Harmony opnemen). Zelfs als alleen media player is het een ineterssante optie en dan kan ik rustig aan de sat setup gaan debuggen.
  • Nieuwe aanmaken...