Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7403 onderwerpen in dit forum

1. mediabox philips

• 7 reacties
    • 2k weergaven
  2. Philips Irdeto

• 11 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 578 weergaven
  3. oslink in friesland

• 1 reactie
    • 428 weergaven
  4. Irdeto en fun 5

• 5 reacties
    • 645 weergaven
    • 3 reacties
    • 704 weergaven
    • 4 reacties
    • 743 weergaven
  5. ik ga een monoblok plaatsen 1 2

• 21 reacties
    • 1.5k weergaven
  6. irdet* stress

• 0 reacties
    • 347 weergaven
  7. declink /settings m-z

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  8. mediabox

• 0 reacties
    • 446 weergaven
  9. freq aanpassen van premiere

• 2 reacties
    • 791 weergaven
    • 32 reacties
    • 7.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.5k weergaven
  10. Verkeerde tijd info knop

• 3 reacties
    • 424 weergaven
    • 1 reactie
    • 486 weergaven
  11. 1.42 van m-z / mtv

• 2 reacties
    • 508 weergaven
  12. Gewiste settingslijst

• 1 reactie
    • 366 weergaven
  13. Alleen FTA en de RTL's

• 8 reacties
    • 900 weergaven
    • 9 reacties
    • 1k weergaven

• Ondertussen ontdekt dat er 2 apps bestaan. Ze heten allebei hetzelfde. De app voor Streamer staat niet in GoPlay, die kan worden gebruikt in de streamer. Ik vond hem via smartphone en kon via Smartphone de app op de streamer installeren.
    • Hi,   Die oude lampen van vroeger waarom niet slechter, maar veel van die lampenfabrikanten maken die niet meer. Sommige lampen zijn enkel nog in oudere stocks te vinden.   Vergelijking: Welke is beter? Dit hangt af van wat je wilt bereiken: Voor ontspanning en warmtebehandeling: De R7s-lamp (300W) is beter. Het biedt directe en diepe warmte, wat ideaal is voor spierontspanning en algemene pijnverlichting. Voor therapeutisch licht (huidherstel, ontstekingsremming): Het LED-paneel (660 nm en 850 nm) is effectiever vanwege de specifieke golflengten. Het werkt zonder warmte, maar dringt diep door in het weefsel om regeneratie en pijnverlichting te bevorderen. Ideale oplossing? Combineer beide Gebruik de R7s-lamp in je infraroodcabine voor warmte en ontspanning. Voeg LED-panelen toe voor specifieke lichttherapie op pijnlijke of probleemgebieden.   Diepe werking van LED's 660 nm (rood): Dringt tot 5 mm diep door in de huid en is geschikt voor oppervlakkige weefsels. Bevordert celherstel, collageenproductie en huidregeneratie. Geschikt voor huidproblemen, littekenweefsel en lichte ontstekingen. 850 nm (nabij-infrarood, NIR): Gaat dieper, tot wel 25-40 mm (afhankelijk van de huiddikte). Geschikt voor spieren, gewrichten en diepe weefsels. Verlicht pijn, vermindert ontstekingen en bevordert de bloedcirculatie.  
    • Opgelost : VTI image erin, usb tuner erin en hoppa alles actief.
    • Ik vind die Belgen ook geweldig hoor! Als Justine Henin ging tennissen nam ik een verlofdag op om die wedstrijd te kunnen bekijken.
  • Nieuwe aanmaken...