Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

  1. Probleem 6073

    • 3 reacties
    • 497 weergaven
  2. defiant fw 1.42 et al

    • 9 reacties
    • 939 weergaven
  3. Hoe zender editten in 1.42

    • 4 reacties
    • 575 weergaven
  4. Philips 6073 dood

    • 13 reacties
    • 1.3k weergaven
  5. Handleiding m-z nl v.142 software

    • 3 reacties
    • 891 weergaven
  6. 2000 Kanalen ????

    • 4 reacties
    • 843 weergaven
  7. drie lnb op philips

    • 1 reactie
    • 530 weergaven
    • 5 reacties
    • 528 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  8. Nieuw????

    • 2 reacties
    • 718 weergaven
  9. Weer niets op MCM (1)

    • 2 reacties
    • 589 weergaven
    • 6 reacties
    • 885 weergaven
  10. welke fun files gebruiken

    • 2 reacties
    • 557 weergaven
  11. vraagie over ontvanger

    • 2 reacties
    • 821 weergaven
  12. Aanpassing

    • 1 reactie
    • 530 weergaven
  13. dsx 7072 aanpassen?? 1 2

    • 26 reacties
    • 5.1k weergaven
  14. Parallelpoort op de Philips 6072

    • 7 reacties
    • 961 weergaven
  15. Oslink400

    • 4 reacties
    • 525 weergaven
  16. 5816/38e patchen?

    • 2 reacties
    • 621 weergaven
  17. philips DST5816/23A patchen

    • 1 reactie
    • 615 weergaven


  • Berichten

    • Zie je zelf niet hoe je vraag en aanbod met een populistisch scenario bent aan het voeden. Je zou moeten beginnen met; wat is er allemaal mis met gaswinning en dan met wat is er mis met fossiele energie bronnen. Lokaal gezien in Nederland is het inmiddels gebleken dat je die winning (want het is loosing) niet moet doen. Of Trump nog meer wil gaan doen aan fracking is zijn probleem niet het onze. Veel belangrijker is we willen af van slechte lucht en van de CO2 belasting die het gebruik van gas met zich brengt. Hoe helder wil je het nu nog hebben?
    • Moet je natuurlijk wel eerst een afstandbediening hebben of je moet 'pielen' met de WebIF.. .
    • Ja je noemde het al, gespecialiseerde bedrijven en bouwvakkers. En dan Jan met de pet die de klus komt klaren met zijn mega kraanwagen om tonnen last te transporteren. Risico Analyse met desbetreffend toezicht, overzicht en bevoegdheid ter plekke die de kraanwagen machinist kunnen behoeden voor verkeerde acties zijn dus noodzakelijk. Ook om hem tijdig te stoppen. Met een spectrum aan ter plekke aangebrachte sensoren, die alle essentiële gegevens real time doorgeven aan die uitvoerende en controlerende vakmannen.   Simulaties zijn mogelijk, echter kosten veel geld.   Je kan je plu nog open goed vasthouden op straatniveau en twee verdiepingen hoger rukt de wind me die plu uit handen. Idem Dito zware lasten die veel wind vangen. Standaard was op 2 meter hoogte de windsnelheid en windvlagen meten. Dat moet gerevideerd worden.            
    • Ik kijk nergens meer vanop. Mopperen we ook niet massaal over de steeds maar stijgende onroerend goed belasting? Toch dit jaar weer bij ons met 9% gestegen. Zodra er een meerderheid ontstaat om het gas weer te winnen gaat die kraan gewoon weer open ook al gaan die Groningers op hun kop staan want dan heeft de meerderheid dat beslist.
    • niet te vergeten "of was je druk op je telefoon"?   Maar je zou verwachten dat men hier in Lochem men wel aan alle eisen zou hebben voldaan, bedrijven ingehuurd die hier in gespecialiseerd waren, pers ed. uitgenodigd om het een feestje te laten zijn en je zag op de beelden (beelden zijn nu verwijdert van het internet) dat zo'n boog gaat kantelen, begint te zwiepen en dan een paar bouwvakkers van een steiger meppen en losbreekt uit de ophanging. Toen ik de beelden zag en hoe men de hijs banden had bevestigd was mijn 1e gedachte al van "beetje laag bevestigd, zo til je onder het kantelpunt" maar je zou verwachten dat zo'n bedrijf weet wat ze doen en dat het kantelpunt dan toch wel lager zal zitten. Gevolg wel een paar doden en zwaar gewonden en dat de brugdelen nu nog steeds naast het kanaal liggen ipv er overheen. En dat dus gewoon in Nederland met al onze certificaten en regeltjes. Gisteren toevallig nog een documentaire gekeken waar men dus complete brugdelen gewoon op een tig assige vrachtwagen werden geladen en over de brug in aanbouw reden en waar de voorste wielen dan gewoon in de lucht zweefden als het brugdeel op de plek werd getild. (was ook in een Aziatisch land)    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...