Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

  1. philips firmaware (bug?)

    • 5 reacties
    • 691 weergaven
  2. wie kan mij helpen ???

    • 11 reacties
    • 833 weergaven
  3. Philips DSX7071

    • 1 reactie
    • 517 weergaven
  4. Oslink?

    • 3 reacties
    • 384 weergaven
  5. Flash CVT voor Philips 5816 23a

    • 4 reacties
    • 636 weergaven
  6. 1.3 firmware

    • 5 reacties
    • 662 weergaven
  7. oslink bemmel

    • 4 reacties
    • 568 weergaven
  8. eeprom 5816 23a

    • 1 reactie
    • 452 weergaven
    • 22 reacties
    • 1.8k weergaven
  9. update originele kaart

    • 1 reactie
    • 504 weergaven
  10. 6072v1.3 beta1

    • 6 reacties
    • 707 weergaven
  11. philips dst 5816

    • 2 reacties
    • 803 weergaven
  12. Philips DST5816/03G

    • 1 reactie
    • 578 weergaven
    • 5 reacties
    • 652 weergaven
  13. geen canal+ en ned zenders

    • 1 reactie
    • 504 weergaven
  14. Servi8 1.22 Dutch,Wat doe ik fout?

    • 6 reacties
    • 700 weergaven
  15. EPP of ECP???? 1 2 3

    • 30 reacties
    • 6.4k weergaven
    • 180 reacties
    • 89.9k weergaven
  16. Nieuwe Firmware Nederland wel/niet ?

    • 9 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.4k weergaven


  • Berichten

    • 7°E 11459 V 7200 3/4  ID: GIBRALTAR V FAROE ISLANDS
    • 7°E 11003 V 4937 3/4  ID: FI14 GNVA
    • Ja, dat is wat hij gaat doen, maar het is niet onverstandig om je eerste voldoende te informeren en op basis daarvan een keuze te maken. Heb je je ook hier al eens ingelezen: https://rickcaylor.websitetoolbox.com/?forum=106995 https://satellites.co.uk/forums/satellite-pc-card-receivers-internet-by-satellite.387/
    • Vervoersmaatschappijen die volgens de aanbesteding van het openbaar vervoer met elektrische bussen de diensten moeten uitvoeren lopen vast. Accucapaciteit die tegenvalt waardoor bussen blijven staan, defecte laadpalen, haperende techniek en capaciteitsproblemen op het elektriciteitsnet zorgen ervoor dat men steeds vaker terug valt op de oude dieselbussen. Ook stagnerende levertijden voor elektrische bussen zorgt voor het langer als gepland doorrijden met de diesels.   Het winterweer met lagere temperaturen zorgden ervoor dat de accu veel sneller leeg was als verwacht.   Qbuzz rijdt in Friesland met slechts 12 elektrische bussen en 228 diesels. Net congestie is de boosdoener. EBS-bussen in Flevoland moeten noodgedwongen laden bij Lelystad Airport en op een bedrijventerrein, en daarna naar ov-knooppunten rijden voor het begin van hun dienst. Dat betekent weer dat we 40 diesels inzetten”   Het aansluiten van de bus via een stroomafnemer op het dak van de bus is op veel plaatsen storing gevoelig. Door het verzakken van het wegdek, soms slechts enkele centimeters, wordt er geen contact meer gemaakt en kan de bus niet opgeladen worden  op het eindpunt van de route.   Het valt verder niemand op dat uitstoot vrije elektrische bussen opgeladen moeten worden met energie die elders uitstoot veroorzaakt. Het rendement van de keten zorgt voor meer opgenomen energie bij elektrische bussen.   Het project wordt verkocht als emissieloos rijden, maar niemand ziet de emissie die ontstaat bij het opwekken van de elektrische energie.      
    • Als het hier mis kan gaan   brug Lochem stort in tijdens takel werkzaamheden   waarom in andere landen dan niet?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...