Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7404 onderwerpen in dit forum

1. M_Z

• 2 reacties
    • 619 weergaven
  2. iemand met oslink

• 1 reactie
    • 431 weergaven
  3. philips dsx 6073 patchen

• 1 reactie
    • 442 weergaven
  4. Premiere direkt 1a en 1b ?

• 2 reacties
    • 416 weergaven
    • 12 reacties
    • 790 weergaven
  5. MCedit en de EPG?

• 2 reacties
    • 751 weergaven
    • 11 reacties
    • 521 weergaven
  6. info knop tijd balkje werkt niet

• 3 reacties
    • 852 weergaven
  7. philips dsx6073 wil niet

• 4 reacties
    • 953 weergaven
  8. oproep !!!

• 2 reacties
    • 357 weergaven
  9. V1.0 Spacerunner

• 2 reacties
    • 844 weergaven
  10. v1.0

• 11 reacties
    • 705 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 716 weergaven
  11. Wie kan mij helpen ?

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  12. Help! Philips dsx 6073

• 7 reacties
    • 1.5k weergaven
  13. +-banner v9.x

• 6 reacties
    • 553 weergaven
  14. Geen signaalsterkte met V1.0 firmware

• 3 reacties
    • 649 weergaven
  15. Oslink Shop vraag aan Toxic[q]

• 4 reacties
    • 843 weergaven
  16. iemand met oslink gezocht

• 3 reacties
    • 652 weergaven

• Ja, sinds een paar jaar. Wanneer je teveel zenders tegelijk probeert te decoderen gaat de kaart na verloop van tijd op zwart. Het maximum is 4 zenders, maar sommige zenders tellen dubbel en dan is het maximum 2 zenders tegelijk.   Een heel enkele keer kan de kaart door een defect dit gedrag vertonen, maar dat zijn werkelijk unieke uitzonderingen.   Veel meer is er een probleem in de configuratie van de softcam, maar daarvoor zou je een log moeten laten zijn tijdens het blokkeren van de kaart.
    • Bestaat zoiets ??? Misschien eens proberen te her activeren, maar daar wacht ik toch liever mee tot na de feestdagen, tvv kennende... 
    • Het geeft de indruk dat de kaart in strafmode gaat.
    • mischien stom idee heb je geen ci module waar je de kaart in kunt steken zodat je de kaartlezer kunt uitschakelen 
    • Het is lang geleden dat ik het forum nog eens nodig had, maar blijkbaar is er intss veel veranderd, is dit soms een soort strafkamp geworden ? (en dat op Kerstmis) Ik ben niet iemand die meteen naar zijn moeder roept, en ga dan ook nooit over één nacht ijs! Verder heb ik zo goed mogelijk mijn ervaringen samengevat, zodat anderen eventueel kunnen meedenken...   Oscam gaf in zijn log niks abnormaal aan, en ja "dat kan ik beoordelen!"... (ik kan toch lezen)     De contacten heb ik inderdaad gereinigd, en zoals je zegt door eliminatie ben ik er ook toe geneigd om te denken dat de fout in mijn smartcard zit. De smartcardlezer kan niet, want ik heb hetzelfde op twee machines. Op dit ogenblik werkt alles weer naar behoren, je zal het nooit anders zien... ik ben bang om mijn decoder af te zetten!
  • Nieuwe aanmaken...