Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7404 onderwerpen in dit forum

1. oslink v2.9

• 1 reactie
    • 692 weergaven
  2. Geen kanalen met V9

• 7 reacties
    • 529 weergaven
  3. Hoe krijg ik m'n V9 autoswitch?

• 3 reacties
    • 678 weergaven
  4. hotbird en astra afstelling

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  5. seca 2 !!!!

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. DST5816/23

• 9 reacties
    • 503 weergaven
  7. probleem met dsx 7071

• 1 reactie
    • 557 weergaven
  8. V9

• 3 reacties
    • 595 weergaven
  9. phil.5816 v8 op een funcard

• 1 reactie
    • 428 weergaven
    • 1 reactie
    • 442 weergaven
  10. 6072 V9 problemen

• 1 reactie
    • 434 weergaven
  11. Phillips v7alcam noepg

• 0 reacties
    • 433 weergaven
  12. Oslink

• 10 reacties
    • 540 weergaven
  13. Vraag om code bij versie 9

• 4 reacties
    • 2.2k weergaven
  14. Smart Card 2 ?

• 1 reactie
    • 544 weergaven
  15. wie helpt

• 3 reacties
    • 469 weergaven
  16. V9 FTA betacrypt geen beeld

• 0 reacties
    • 637 weergaven
  17. Oslink V2.99 is er.

• 7 reacties
    • 910 weergaven
  18. v9 en eeprom

• 2 reacties
    • 568 weergaven
    • 0 reacties
    • 451 weergaven

• Heb je het nu over de lokaal opgeslagen videos afspelen die schokken of die op youtube? Het is een nogal warrig verhaal.    
    • Er zou een eenvoudige reden voor kunnen zijn. De Clarke band is verdeeld over allerlei landen die daar een positie hebben kunnen claimen.   Wanneer je die positie niet gebruikt vervalt die en kan een ander land die positie claimen. Het zal niet vaak voorkomen, maar soms wordt zo een positie "bezet" om de rechten niet kwijt te raken. Het mag dan wat kosten, maar prestige mag wat waard zijn.  
    • De logica van de Turkse Overheid zal niemand snappen persoonlijk ben ik gestopt met het proberen om hun logica te snappen ik raad je ook om dat te doen. Daar plunderen ze de bevolking laten ze verhongeren en zelf gooien ze bakken vol met geld over de toonbank. Alleen omdat ze het willen lanceren ze onnodig satellieten en terwijl de satellieten met inclusief al die troep en sd zenders het niet eens voor de helft vol is. Ze leven in een ultra super luks leven ze gooien bakken vol met geld over de toonbank alsof het niks is, ze bezuinigen letterlijk op niks en de bevolking moet bezuinigen wordt kaal geplukt ze worden geplunderd en verhongeren door dit Turkse Overheid, ze leven allemaal in zeer slechte omstandigheden en kunnen totaal niet gezond zijn en leven en rond komen maar toch gaan ze bij elke verkiezingen stemmen op de zelfde figuren! Wat kun je hierop zeggen?? Het is net alsof ze zeggen "wij willen juist kaal geplukt worden en geplunderd worden" . Mijn logica kan dat maar niet begrijpen!!  
    • Ik woon in Duitsland en gebruik al zeker 10 jaar mijn duits adres.   VPN heb je niet nodig.   De App gebruik in heel Europa.   Bij oude TVs (voor 2016) werkt de TVV app niet meer.   Op mijn Samsung TV (model 2016) werkt de app (voorlopig) nog.
  • Nieuwe aanmaken...