Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7404 onderwerpen in dit forum

1. allcam philips secabox?

• 3 reacties
    • 853 weergaven
  2. waar vind ik hex files op toogoos

• 1 reactie
    • 569 weergaven
  3. Steek smartcard in lezer......

• 7 reacties
    • 781 weergaven
  4. nogmaals signaal meter

• 4 reacties
    • 770 weergaven
  5. Philps Pathc Site voorlopig gesloten

• 3 reacties
    • 453 weergaven
  6. help

• 4 reacties
    • 584 weergaven
  7. Philips 5816 programmeren

• 2 reacties
    • 502 weergaven
  8. OSlink en mijn laptop

• 0 reacties
    • 555 weergaven
  9. DecLink 0.98

• 1 reactie
    • 634 weergaven
  10. patchen dsx 7072 lukt niet..help..?!!

• 1 reactie
    • 886 weergaven
  11. c+ wel, na zappen toch weer niet??

• 2 reacties
    • 659 weergaven
    • 1 reactie
    • 620 weergaven
  12. eeprom wissen

• 1 reactie
    • 759 weergaven
  13. allppv v5

• 3 reacties
    • 758 weergaven
  14. help oslink gezocht

• 0 reacties
    • 691 weergaven
  15. taq doet raar help!

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1k weergaven
    • 7 reacties
    • 758 weergaven
  16. 2e smartcard opening 7071

• 2 reacties
    • 741 weergaven
  17. Nieuwe attacks Canal Digitaal? 1 2 3

• 36 reacties
    • 6.4k weergaven

• Toch zou het informatief zijn voor ons lezers als je aangeeft voor welke toepassingen jij die supersnelheid apprecieert... Wat heeft 70 graden CPU nodig?   ik ken enkele servers uit het verleden die met grote fans veel geluid maken en 10.000 rpm HDD's dat was om rond de honderd clients te bevroeden in ons bureau.
    • https://www.python.org/downloads/   onze Nederlandse Guido van Rossum is hij er zelf bij betrokken?
    • wat is dat voor raar argument?   ik begrijp je misschien verkeerd maar: FTA satelliet heb je altijd als je de schotel op de juiste satelliet posities hebt uitgericht waar die zenders staan je kan een app light hebben + FTA satelliet.    
    • @hugogertie We hebben deze kwestie over vrije ontvangst en een vrije markt in Europa al bij de aanvang van dit forum (25 jaar Jubileum) aan de tand gevoeld. Er zijn genoeg discussies gevoerd. Ik heb zelfs destijds 12 EU parlementariërs (2003) die er over gingen vragen per email gestuurd. Het grote probleem is dat we met een dienstverlening te maken hebben die grandioos veel geld verdient omdat er van de BIG TV magnaten en Film Maatschappijen rechten en dus heel veel geld wordt geclaimd. En alle kleine prutsers die er tussen door nog, als doorgeefluik, van de signalen zijn moeten ook hun winst halen. Ook die "illegale lijntjes provider" verdient aan jou... Of het Canal Digitaal is of de Mohammed van het Döner restaurant op de hoek van de straat OF F1 Pro. jij betaald er voor.
    • Ach hou op,  dat is veel te veel werk voor die prutsers. Trouwens hoeveel mensen betalen niet gewoon cash ergens, die lui kopen zo'n account weer ergens anders, soms zitten er 5 partijen tussen voordat het geld bij de daadwerkelijke server belandt.
  • Nieuwe aanmaken...