Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

  1. freezes philips

    • 5 reacties
    • 1.8k weergaven
  2. Philips DSX7072/03A geeft niks aan

    • 9 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 27 reacties
    • 14.7k weergaven
    • 17 reacties
    • 4.3k weergaven
  3. firmware raytech

    • 3 reacties
    • 1.6k weergaven
  4. 6072RayhTec9a public 1 2

    • 22 reacties
    • 7.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.8k weergaven
  5. Problemen PHILIPS DSR7005 met DUO LNB 1 2

    • 27 reacties
    • 11.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
  6. Opstartprobleem dsr 2210

    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
  7. dsr 2211 programeren voor tv vlaanderen

    • 4 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
  8. Verschillen/voordelen verschillende software

    • 4 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 932 weergaven
    • 13 reacties
    • 5.2k weergaven
  9. Handleiding HDL gezocht

    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  10. DSR2211 met Diseqc-protocol

    • 6 reacties
    • 2.8k weergaven


  • Berichten

    • Laat mij dan maar lekker ouderwets zijn. Bedrijven die geen service verlenen en niet op een normale manier bereikbaar zijn die hebben bij mij snel afgedaan of ze moeten wel een heel bijzonder goede prijs hebben om dit goed te kunnen maken.   Ik zal mijn moeder dan ook adviseren om daar in de toekomst toch beter naar te gaan kijken voordat ze weer voor de goedkoopste aanbieding gaat en waar je achteraf maar moet zien dat je een juiste factuur krijgt en niet telkens met een kluitje het riet in sturen.   Via de chat kreeg mijn moeder nl, eerst te horen dat het veel hogere bedrag aan verhoogde belastingen zou liggen.   De dame die ik aan de telefoon kreeg na een klacht te hebben ingediend verzekerde me dat dit niet het geval kon zijn maar dat de kosten zouden zitten in de welkomst bonus die ze had gekregen. (hierdoor zou het termijnbedrag te laag zijn vastgesteld)   2 dagen later sturen ze een bericht met : Bij de verwerking van uw contract en de daarbij behorende kosten houden wij rekening met meerdere factoren, waaronder de energieprijzen die via Pricewise zijn overeengekomen. Echter, naast deze tarieven zijn er ook kosten zoals netbeheerkosten en overheidsheffingen, die per jaar kunnen wijzigen en waar wij geen invloed op hebben. Uw contract is ingegaan op 6 januari 2024, en op dat moment golden de tarieven en belastingen zoals vastgesteld voor 2024. Dit betekent dat bepaalde kosten, zoals netbeheerkosten en overheidsheffingen, anders kunnen zijn dan de bedragen die in uw oorspronkelijke overeenkomst stonden, omdat deze afhankelijk zijn van de jaarlijkse vaststelling door de overheid.   Ja snap het dan nog maar eens.   Kijk je welke aanbieding ze gekregen heeft via Pricewise   en wat ze uiteindelijk berekend gekregen heeft voor het leveren van stroom via Energie direct.       en welke kosten ze berekend heeft gekregen voor het leveren van gas (de genoemde 1200,51 moet je even niet naar kijken dan zijn de leveringskosten + het gasverbruik)     Dan lijkt me het toch niet zo moeilijk om te zien dat er iets verkeerd is gegaan met de berekening van de vaste kosten. Zou je iemand kunnen bellen dan is dat in 2 minuten uitgelegd, nu ben je al meer dan een maand aan het proberen dit uit te leggen en geregeld te krijgen.
    • Erik de Zwart start binnenkort met een nieuwe tv zender, Top 40 Tv, deze zal de eerste 2 maanden eerst op ziggo op het etalagekanaal gevonden worden en daarna naar het pluspakket verplaatst worden. Erik hoopt dat andere providers zijn zender ook zullen toevoegen aan hun aanbod.
    • Jouw core business is anders.   Ga geen appels met peren vergelijken.   Je loopt echt achter in de tijd met je vergelijking.   Jouw vergelijking met LUI zei al genoeg.   Dit gaat niet over monteurs dus daar houdt het al op.   Ik weet niet voor weke toko je werkt maar ik ken alle bedrijven daar.   Je zal wel in moeten zien dat er een verandering plaatsvindt. Ik ben het met je eens dat een persoonlijk contact een betere oplossing kan geven, echter in jouw geval niet.  
    • 30°W 12580 V 7200 Aut ID: E-401 V1  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...