Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6785 onderwerpen in dit forum

1. Voetbal in breedbeeld 1 2 3 4 5

• 72 reacties
    • 6.4k weergaven
  2. RSCA.TV vanaf augustus bij Belgacom TV

• 4 reacties
    • 980 weergaven
    • 12 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 913 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 45 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 16 reacties
    • 3.4k weergaven
  3. Kanaal Z nu ook bij BelgacomTV

• 4 reacties
    • 750 weergaven
  4. Vitaya mogelijk naar VMMa

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 42 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 16 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 890 weergaven
  5. wk in HD via de kabel bij CASEMA. 1 2 3

• 30 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 15 reacties
    • 1.8k weergaven
  6. NOS levert WK wel in breedbeeld aan kabel 1 2 3 4 7

• 102 reacties
    • 9.5k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

ard verhoogt datenrate 1 2

• Sat4all vriend
    • 29 reacties
    • 3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 54 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 34 reacties
    • 7.6k weergaven

• Geweldige race, er gebeurd van alles.
    • @pollegazon   in de tijd heb ik deze ontvanger aangeschaft :  Technisat Digit ISIO STC   met  CI+  slot zonder kaartlezer .  Geimporteerd uit de Mediamarkt in Aken. Reden :  combineren van Telenet CI+  en sat tv met  volgende ervaring :  geen softcam meer nodig,  geen kaartlezer ,  enkel software voor het bedienen van de ontvanger zelf, en alle decodeer issues , verbannen naar een externe module ( genre Deltacam ,  of  CI met ( ingebouwde)   smartcard    Stabiele software (dwz   1 keer om de vijf jaar een probleem met vastlopen)  bij dagelijks gebruik. over het combineren van lijsten ( dvb-t  dvb-s2  dvb-c2  )  is dit super (meerdere mogelijkheden )   en bovendien  TV vlaanderen  lijst en volgorde   aanwezig.     Voordeel is dat VRT1 en andere  en  compact signaal  FTA zijn ,  en dus met twee tuners  er meestal wel een oplossing is mocht het zo zijn dat  er naar het ene gekeken wordt , en het andere opgenomen moet worden. Niet aanwezig is Telenet volgorde , dit heb ik er zelf moeten instoppen .  Dit is omdat deze ontvanger niet speciaal voor de belgische DVB-C markt bestemd is.   Enig nadeel is maar 1 CI+  slot  om bijvoorbeeld naast telenet CI een andere module met kaart voor SAT  te gebruiken.  Heeft indertijd  wel meer dan 300 € gekost  , maar ik ben er tevreden over.  de opvolger is helaas niet zo vriendelijk met  de betalende tv vlaanderen updates  en dit is hier reeds aan bod gekomen bij topic TV vlaanderen  FEC  wijziging.   Ik zou het ook niet meer weten om nu nog te starten met deze  ontvanger,  gezien de toekomst van lineaire tv  ,  veeleer naar ip tv (on demand ) zal evolueren. Veel succes met de zoektocht   hereberie1234  
    • Vreemd toch? Maar ga toch maar kijken om 17 00 uur, want als ik het mis heb....
    • Dan zullen we via pm de rest afhandelen en stuur ik het u op.   Groeten,
  • Nieuwe aanmaken...