Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6793 onderwerpen in dit forum

1. viacces werkt weer ==art

• 2 reacties
    • 494 weergaven
  2. De pool weer gehackt

• 9 reacties
    • 915 weergaven
    • 6 reacties
    • 651 weergaven
  3. ORT internationaal

• 1 reactie
    • 477 weergaven
  4. de codering DVB T wordt cryptoworks

• 9 reacties
    • 1k weergaven
  5. Reactie op "lees dit even ..."

• 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 21 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 488 weergaven
    • 2 reacties
    • 942 weergaven
  6. Magic PCMCIA Module (2)

• 1 reactie
    • 496 weergaven
  7. nieuwe hex.files

• 2 reacties
    • 450 weergaven
  8. Windows Critical Update 1 2

• 24 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 682 weergaven
  9. SAT4ALL niet geheel in beeld?? 1 2

• 16 reacties
    • 1.6k weergaven
  10. Asscom kanalen editor

• 9 reacties
    • 760 weergaven
  11. weer 2 testkanalen bij canal+

• 0 reacties
    • 417 weergaven
    • 5 reacties
    • 646 weergaven
  12. Nieuw: == Upload - Download == 1 2

• 15 reacties
    • 1.1k weergaven
  13. Virus bij Duck ??

• 3 reacties
    • 657 weergaven
  14. landelijke radio vlooienmarkt

• 0 reacties
    • 729 weergaven

• Ik pleit ook niet voor het ontslaan van ambtenaren maar gewoon weer 38/40 urige werkweek in gaan voeren ipv. dat het gemeentehuis nog 1,5 dag per week open is. Maar ook en als je iemand nodig hebt je een berichtje terug krijgt  met ...... is alleen op ma, di en do aanwezig of dat je ziet dat bij een balie gewoon helemaal niemand aanwezig is en er 2 dames achter zitten die schijnbaar niets aan het doen zijn maar nee, je mag alleen maar langskomen als je een afspraak hebt.   Met zo'n manier van werken lijkt het mij ook logisch dat ze er nog jaren over doen om een keer iets af te handelen.
    • Ik vond het heerlijk!   In ieder geval bedankt voor de uitleg.
    • Op de foto zie je de signaalsterkte en kwaliteit van Astra 3 23.5 , weet niet of dat genoeg is voor ontvangst weet ook niet hoe de waardes van dat apparaatje overeen komen met de werkelijkheid. Zitten daar i.d.d. geen zenders (meer) op die ik kijk. dacht ooit misschien canal+ te nemen. Maar ja het werkt, ben er blij mee, in april kan alles weer naar buiten.   Heb een LNB houder alleen voor Astra 1 , 2 en 3. Zit er veel op hotbird wat moeite waard is?   Zal morgen eens een scan doen voor Astra 3  
    • Het meeste geluk heb je dat je het meeste kijkt naar de Astra 28,2 die erg sterk binnen komt. Ik vraag me af of je de Astra 23,5 ook kunt ontvangen? Ik denk het niet. De Astra 19,2 zal waarschijnlijk ook wel lukken maar de Hotbird denk ik ook niet.
    • Mooi, dat het bij jou werkt.   Het hangt van het glas af, maar bij jaren 90 glas heb je een goede kans.
  • Nieuwe aanmaken...