Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6785 onderwerpen in dit forum

1. Ik heb vragen !!!!! wie niet ?

• 2 reacties
    • 574 weergaven
    • 5 reacties
    • 557 weergaven
  2. Nieuw lid: Irdeto Access

• 14 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. linkpagina

• 1 reactie
    • 470 weergaven
  4. ==Let op: Een oplichter!!!== 1 2 3

• 37 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 10 reacties
    • 753 weergaven
  5. ==Nieuwe link pagina!==

• 2 reacties
    • 557 weergaven
  6. Ze zullen het nooit afleren die xxxxxx

• 3 reacties
    • 482 weergaven
    • 35 reacties
    • 2.8k weergaven
  7. == Inlog problemen? ==

• 10 reacties
    • 887 weergaven
  8. Smardcard swap bij C+

• 1 reactie
    • 635 weergaven
  9. Telepiu knocks out Humax 5400 patch

• 1 reactie
    • 480 weergaven
    • 1 reactie
    • 619 weergaven
    • 9 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  10. Opgepast...weer een virus....!

• 0 reacties
    • 406 weergaven
  11. Nieuwe update Nokia 9902s

• 0 reacties
    • 474 weergaven
  12. Gebruikersdag 2002.

• 3 reacties
    • 415 weergaven
    • 14 reacties
    • 4.3k weergaven
  13. Oekraiens pakket op de Sirius

• 7 reacties
    • 733 weergaven

• Die aan en uitknop zo weinig mogelijk gebruiken... ook een nieuwe heeft diezelfde ontwerpfout full shutdown = lange druk op afstandbediening { aan uit rechts boven } dan je voeding plug naast de aan en uit schakelaar eruit trekken  
    • Het COA is inmiddels een "commerciële" bedrijfstak. De kerntaken zijn volledig ondergesneeuwd door overbodige regels en overbodige "ambtenarij". Veel verspilling van zowel fondsen als menskracht.   Mutatis mutandis bij   Jeugdzorg: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/de-problemen-in-de-jeugdzorg-staan-niet-op-zichzelf-als-er-niets-wordt-veranderd-verandert-er-niets   De Onderwijsinspectie:  https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2546019-reconstructie-hoe-de-praktijk-van-de-onderwijsinspectie-botst-met-politieke-beloftes   Nader onderzoek onnodig.  Rode draad overduidelijk.    
    • Daar zijn methoden voor. Klik
    • Ooit gevraagd geen antwoord gekregen. De lokale elektronica winkel heeft een nieuwe aan en uit schakelaar er in gezet en de VU+ Ultimo 4K werkt weer van ouds. Hoe men de oude aan en uit schakelaar heeft vervangen is voor mij een raadsel. Er geen resten van soldeer werk te zien op de print plaat.
    • Dat kan best zijn, maar de Oppo heeft een andere GUI die iets minder uitgebreid is als die van de Xiaomi. Ofschoon natuurlijk ook de android versie van de Oppo 14 is en die van de Xiaomi 9.   Ik zal me die app smart switch nog eens op de pC laden en beide telefoons aan de USB poort hangen, misschien werkt het dan toch nog!!!  
  • Nieuwe aanmaken...