Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6785 onderwerpen in dit forum

1. Bijeenkomst sat4all ?????

• 14 reacties
    • 2.8k weergaven
  2. GEEN UPDATE??:-((( 1 2

• 28 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. site langzaam

• 8 reacties
    • 571 weergaven
  4. Canal + NL website

• 7 reacties
    • 696 weergaven
  5. Kan dit ? Of is dit onzin ? 1 2

• 22 reacties
    • 1.8k weergaven
  6. Seca cam

• 4 reacties
    • 1.5k weergaven
  7. Probleem Download sectie???

• 2 reacties
    • 397 weergaven
  8. Internet via de satelliet.

• 1 reactie
    • 438 weergaven
  9. HumBox 3.0

• 2 reacties
    • 698 weergaven
  10. Radio 538,...

• 4 reacties
    • 525 weergaven
  11. geen geluid op ned 1

• 0 reacties
    • 516 weergaven
  12. Stand van zaken board

• 1 reactie
    • 442 weergaven
  13. digital freesat ???

• 3 reacties
    • 466 weergaven
  14. Opgelet Virus

• 2 reacties
    • 468 weergaven
  15. Board weer open !

• 8 reacties
    • 694 weergaven
  16. nieuwe link voor ninth door sat.

• 0 reacties
    • 459 weergaven
  17. Irdeto/Seca

• 3 reacties
    • 480 weergaven
  18. Ok,sat4all weer online.

• 0 reacties
    • 462 weergaven
  19. Misc sectie

• 0 reacties
    • 453 weergaven
  20. Dit gaat de verkeerde kant op

• 13 reacties
    • 2.4k weergaven

• ik ook niet maar omdat ze zo expliciet schrijven dat er geen feeds meer gaan plaats vinden op 23,5 oost, dat lijkt me dan hun eigen keuze toch. Of is er een technische beperking?    
    • Ze hadden ook een andere satelliet op die positie kunnen parkeren natuurlijk of een nieuwe lanceren.  Vermoedelijk kiest SES maar gewoon wat in hun ogen het goedkoopst uitpakt. 
    • Dit was een email van SES Astra zelf. Maar je hoeft me niet te geloven natuurlijk.
    • Ik weet de uplink frequenties van Astra 3C niet, misschien is dat al DBS band.
    • Het spiegelen via Smart View heb ik al geprobeerd. Ik krijg het beeld van de tablet op TV, dus ook als ik VPN gebruik. Het werkt maar dan kan ik ook wel op de tablet kijken als ik die toch nodig heb voor streamen. Ik ben mij al een tijdje aan het verdiepen in VPN en weet dat instellen via DNS in het modem mogelijk is, maar dat dan alle data via de VPN gaat en dat is niet nodig. Gewoon via een app inschakelen als ik het nodig heb lijkt mij dan het makkelijkste. Wat ik verder in testen heb gelezen en ook ervaren heb met gratis VPN dat de keuze in servers beperkt is, ook de hoeveelheid data is meestal beperkt en de snelheid is afhankelijk van het land van de server.   Met de adviezen die ik gekregen heb in dit topic ga ik een Android TV stick proberen. Ik houd niet zo van rommel bij de TV, dus liever geen aparte kastjes met extra kabels en draden. De kabel van de satellietschotel zit ook gewoon in de TV en niet in een losse ontvanger.
  • Nieuwe aanmaken...