Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6804 onderwerpen in dit forum

1. download area

• 4 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.7k weergaven
  2. UPDATE BSH

• 0 reacties
    • 2.1k weergaven
  3. aan tover X

• 1 reactie
    • 2k weergaven
  4. site closed.

• 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. Sat winkels in Aken

• 2 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 2k weergaven
  6. ik wil ook een crd

• 1 reactie
    • 1.8k weergaven
  7. probleem downloads pagina

• 5 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  8. Download zone(s)

• 10 reacties
    • 3.2k weergaven
  9. ter info

• 0 reacties
    • 1.8k weergaven
  10. Goldprog 140

• 1 reactie
    • 1.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  11. crd,hex,bin,icc

• 1 reactie
    • 1.7k weergaven
  12. Duitse kaart (Dbox, groen)

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  13. Grand Tourisme

• 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  14. CMT - Country Music Television

• 4 reacties
    • 2.8k weergaven

• Hoi Sprietje dank je wel!!  Vraagje hoeveel cm in hoogte was de hoek van 26 graden ookal weer? Met apps en google zoeken ik kom geen stap verder En... Als Plan A mislukt wat ga ik dan doen? Tot mijn verbazing als mijn is Uitgericht naar 42 graden oost en ik pak met de 2e lnb links 39 graden oost dan is Hellas 3 4 sataliet heel sterk! İk ontvang alle tp's en vooral de tp 10730 H krijg ik met 80% procent binnen.    plan B als ik mijn schotel uitricht naar 39 graden oost hoe hoog moet dan de multi lnb rail zijn wil ik 45 en 52 graden oost erbij ontvangen en denk je dat ik dan betere ontvangst heb op o.a Türksat?? İk ben nieuwschierig ik wil als ik tijd voor heb proberen om mijn schotel uit te richten naar Hellas 3/4 sataliet kijken of mij ontvangst word verbeterd op Türksat via de 2e lnb en ik meer kans maak op ontvangst op 45/46 graden oost en 52 graden oost via Multi lnb rail.  İk laat jullie weten wat er van is geworden 😁   Mijn ontvangst waarden zijn heel grappig op Türksat is 11676 V 24444 sterkte en stabielste ontvang ik dat met 75% tp 12228 V 8400 redelijk stabiel met 80% schommelt heel vaak met redelijk harde wind valt het weg komt het snel weer terug tp 11558 V 30000 is ookal stabiel met 62% ontvangst is dit de 2e sterkste tp bij mij. Op tp 11676 heb ik altijd signaal en vooral tijdens het vinden van Türksat maar bij tp 11558 is dat niet altijd het geval. De rest van de tp's schiet tot 80% en bij een kleine wind valt het al weg of als een rot kop met zijn motor op de weg scheurt dan valt het ook erg komt het later weer terug en zo gaat de hele dag en nacht maat door! De rest van de tp's zijn totaal niet stabiel o.a op Türksat niet!   Ga ik met mijn schotel  naar 52 graden oost krijg ik tp 11205 H 2500 met 85% binnen maar is totaal niet de sterkste en de stabielste tp! Bij mij is tp 12303 V 27500 de sterkste en de stabielste tp! Totaal geen schommelingen met 72% vaste ontvangst signaal krijg ik hem binnen en tegelijkertijd tps die S2 8PSK parameters hebben krijg ik totaal niet binnen terwijl ik dvb S tp's wel met 85% het binnen krijg! İk vindt dat heel raar! Oke ik snap dat S2 8PSK tp's veel meer ontvangt signaal eisen maar meer dan bijvoorbeeld 85% is wel heel veel!!!    İk heb best wel interessant sataliet ontvangt vind ik! Op Türksat heb ik ontvangst Azerspace satalieten totaal niet Türksat 4B krijg ik 1 tp binnen en dat is 10960 H met 25% ontvangst 52 graden oost komt ook goed binnen dvB S2 8PSK tp's komen totaal niet binnen 😁
    • 1. De zenders waren niet bedoeld voor direct to home ontvangst. 2. De positie 27,5 West is nu leeg en zal, zoals het lijkt, later door de nog te lanceren Intelsat 42 (27,1 west) ingenomen gaan worden.   Even jouw schotel op Amos 17 uitrichten en je kan weer verder kijken.  
    • Via een dealer alsnog bericht gekregen dat de multi LNB-houder GK3 (A025) wel beschikbaar was.        Ik zal deze optie eerst is proberen, met 7e in het center en 13e ernaast.    Volgens berekeningen kom ik op de volgende afstanden. f/d heb ik uit de specs gehaald. Is schijnbaar lastig te berekenen omdat de onderkant plat is. Denk jij dat dit een beetje klopt @Sprietje?   Rest alleen nog de vraag hoe ver de rail gebogen moet worden zodat 13E LNB ook op focal point mikt. Ik zat te denken aan twee 40mm pvc buizen om uit te lijnen, mogelijk hebben jullie hier betere ideeën voor?
    • Nou heh, ik wist niet eens dat het land bestond. Ik dacht eerst ze bedoelen Ghana maar het bleek dus om een ander land te gaan. Maar het punt blijft hetzelfde. Die zenders worden of werden wel via 27,5 West uitgezonden en zijn mogelijk ineens foetsie zonder duidelijke informatie over wat ze nu van plan zijn op die positie.    
    • Criminaliteit bestrijden kost geld en mankracht die er 2 jaar een opleiding voor gevolgd hebben. Boetes uitschrijven levert geld op en kun je ook gewoon door een simpele BOA laten doen die 8 tot 12 weken 1 dag per week een opleiding heeft gevolgd.
  • Nieuwe aanmaken...