Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6804 onderwerpen in dit forum

1. Irdeto S.E,

• 14 reacties
    • 3.4k weergaven
  2. helaas 3 users gebanned!

• 0 reacties
    • 2k weergaven
  3. Irdeto CI gepatch

• 5 reacties
    • 2.1k weergaven
  4. Waar is inferno heen?

• 3 reacties
    • 2.3k weergaven
  5. Profs en leken

• 9 reacties
    • 4.4k weergaven
  6. Hangups IE5

• 2 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.7k weergaven
  7. CI op nokia 9200/9500

• 0 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.1k weergaven
  8. 6 Mei regiodag !

• 7 reacties
    • 3k weergaven
  9. humax2000

• 6 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.2k weergaven
  10. Animal Planet

• 0 reacties
    • 4.2k weergaven
  11. stippellijn

• 1 reactie
    • 3.9k weergaven
  12. Nieuwe chatgelegenheid op IRC

• 0 reacties
    • 3.3k weergaven
  13. Aston upgrade?

• 0 reacties
    • 2.7k weergaven
  14. Foutje, Webmaster

• 1 reactie
    • 4k weergaven
  15. ASTOn Upgrade WAARSCHUWING

• 7 reacties
    • 5.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 3k weergaven

• Mijn hoop was dus dat iemand dit apparaat herkend en er mogelijk iets meer over kan vertellen, of bv er wel een boekje bij heeft.   Ik zal 'm eens openmaken, om te zien wat er in zit, en dan een IC typenummer opzoeken, wordt vervolgd.   Dat is een een 3,5mm jack zo te zien, is daar een universeel ding, opnemer voor ? En die heb ik nou net weer niet in de doos met diversen "voor je weet maar nooit" zitten ( alhoewel . . ?).
    • Ik heb een uno4kse hoe kan ik via telnet erop inloggen ( Standaard inlog en paswoord
    • https://www.ad.nl/voetbal/uniek-in-de-wereld-fans-van-duitse-club-sankt-pauli-kopen-eigen-stadion-we-staan-versteld~ad9fa4fe/
    • Ik zet niets op de kop het was de oppositie die er een zwaar politiek beladen verhaal van heeft gemaakt en niemand anders.   Faber heeft als taak de toestroom van asielzoekers te beperken en kan me er best iets bij voorstellen dat dit haaks staat op vrijwilligers die het asielzoekers juist helpen en taal cursussen geven.   Hoe zouden de reacties zijn geweest als een vrijwilliger voor een lintje zou zijn voorgedragen omdat deze belangeloos rijke Nederlanders zou hebben geholpen met het niet hoeven betalen van belasting en als de minister van financiën hiervoor geen handtekening zou hebben willen zetten?   Het hele verhaal was al opgelost door het ondertekenen door anderen en een briefje van Faber dat ze hier op deze manier achter kon staan, dus einde discussie.   Vervolgens maakt niet Faber, maar juist de oppositie er een enorm politiek verhaal van en wordt hier zelfs een gehele dag over gedebatteerd en moet zelfs de minister president terug komen.  Voor wat lintjes aan vrijwilligers eisen dat de minister president aanwezig is 😲  Niet door Faber maar door de oppositie die er van alles bij halen is binnen 10 minuten het gehele debat al verandert van het ondertekenen voor wat lintjes naar een debat over de eenheid van het kabinetsbeleid en gaat men eisen dat Faber alsnog gaat tekenen om die eenheid aan te tonen. Dus wie maakt er dan van wat lintjes een politiek beladen verhaal?
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Badr 5,7,8 - 26° Oost: de transponder 12.683 v 27.500 fec 3/4 met de SNRT mux is uitgeschakeld. hier waren "2M MAROC HD" , "Arryadia HD" , "Al Aoula Inter HD" en de radiozenders "Radio Amazigh", "Radio Inter", "Radio Med VI" , "Radio Nationale" te ontvangen Türksat 3A/4A/5B/6A - 42° Oost: de twee "ENGELSIZ" werden uitgeschakeld op 12.034 V 27.500 FEC 5/6 de "ENGELSIZ" op 12.380 V 27.500 FEC 3/4 werd vervangen door "ANADOLUM" CHANNEL Name: "ANADOLUM" Provider: "TURKSAT" TRANSPONDER 12380, V, 27500 42.0°E (0420 - Türksat 3A/4A/5B/6A) VIDEO 4:2:0 720x576 25fps 3378kbps 16:9 IDs NetwordID: 1070 TransponderID: 41902 ServiceID: 51200 PIDs Video: 6200 Audio: 6300 - PCR: 6200 PMT: 2200 Teletext: 0 bron: https://www.medienboardonline.de
  • Nieuwe aanmaken...