Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39966 onderwerpen in dit forum

• 13 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 587 weergaven
  1. Emu probleem

• 3 reacties
    • 821 weergaven
  2. caid

• 1 reactie
    • 906 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. Hotbird

• 4 reacties
    • 582 weergaven
  4. kiosken 1 2

• 23 reacties
    • 2.8k weergaven
  5. Help, waar vind ik firmware????

• 3 reacties
    • 557 weergaven
  6. Apache HTTPD server

• 4 reacties
    • 649 weergaven
  7. firewall op dreambox

• 6 reacties
    • 1k weergaven
  8. sky italia is weer open

• 9 reacties
    • 2.4k weergaven
  9. sky italie wie weet meer 1 2

• 22 reacties
    • 2.7k weergaven
  10. Ontvangst problemen met SF team

• 0 reacties
    • 413 weergaven
    • 9 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 13 reacties
    • 928 weergaven
  11. Handmatig EMU in Dreambox

• 9 reacties
    • 929 weergaven
  12. opnemen met db

• 6 reacties
    • 824 weergaven
  13. Emu instellen per zender

• 10 reacties
    • 661 weergaven
    • 1 reactie
    • 815 weergaven
    • 4 reacties
    • 780 weergaven

• Ik denk dat er iemand met de koffie gemorst heeft op die kaart.
    • Zou men echt de bedoeling gehad hebben om met zo'n klein vlekje op Cyprus te proberen mikken? Hadden ze Cyprus willen bedekken, dan zou ik eerder zo'n uitloper als voor de Canarische eilanden hebben verwacht.
    • Dat is dan dus niet waar.  Die "antennes" bestonden al veel langer.  Ik zet er nog steeds grote vraagtekens bij.  Als het uit Egypte komt dan word ik al helemaal alert want daar was ooit eens een Dr. xxx (naam weet ik niet meer) bezig met een antenne die eruit zag als een enorme omgekeerde parabool antenne voor, ja je leest het goed, voor de midden en langegolf. Die zou dan ingezet moeten worden voor Delta Radio op 171 kHz in Zeeland. Dat was een langegolf project voor Nederland en België.  Er werd zelfs gesuggereerd dat de ERT uit Egypte deze antennes zou inzetten voor enkele van hun middengolf zenders. Met foto’s ervan zelfs.  Alles pure onzin en oplichterij.  Ik heb gezocht op het www maar kan helaas niets meer vinden erover.  Het zou me niet verbazen dat het dezelfde gast is.   
    • In de 80er jaren? Waarom staat er dan: All models were invented and designed, since 2004 until 2013, by an amateur designer
    • Ik zie iets vreemds aan de footprint. Zou het niet de bedoeling zijn geweest dat spot (S) boven Cyprus (C) had moeten liggen. De footprint verdraaien of verplaatsen gaat volgens mij niet lukken omdat er op andere plaatsen dan het een en ander mis gaat.
  • Nieuwe aanmaken...