Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39966 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 748 weergaven
  1. SF image

• 6 reacties
    • 870 weergaven
  2. Plaatsgebrek ???

• 6 reacties
    • 470 weergaven
    • 9 reacties
    • 769 weergaven
  3. osd infobalk

• 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 818 weergaven
  4. File menu werkt niet meer.

• 2 reacties
    • 574 weergaven
  5. grote bestanden wegschrijven naar db

• 0 reacties
    • 360 weergaven
    • 2 reacties
    • 499 weergaven
    • 17 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.5k weergaven
  6. Signaal sterkte

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.1k weergaven
  7. welke emu is waarvoor? 1 2

• 17 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 872 weergaven
    • 20 reacties
    • 4k weergaven
  8. Skins veranderen?

• 6 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 910 weergaven
  9. motor schotel draait niet meer

• 4 reacties
    • 2.4k weergaven
  10. nog eens draaibaar

• 1 reactie
    • 318 weergaven

• Die vlieger gaat niet op. Als je langer dan 3 maand per jaar in het buitenland verblijft dan zal je verzekering een schade in het buitenland niet meer dekken (als ze er achter komen) Mijn dochter studeert dus in het buitenland (Duitsland) en kreeg hier ook mee te maken. Haar commentaar was "ja maar ik ga in de weekenden vaak naar huis" maar daar werd niet naar gekeken, in het gehele jaar bij elkaar opgeteld langer dan 3 maand in het buitenland dan moet je je daar verzekeren (het bericht van haar Nederlandse verzekeraar) Wegenbelasting in Duitsland is idd. stukken goedkoper, verzekering daar in tegen wel duurder. Wat je hier per maand betaald aan wegenbelasting betaal je daar zo ongeveer per jaar.
    • Liedje is natuurlijk uitgekauwd. Maar meesterlijk gebracht door B.Gibb en Coldplay (favo van m,n vrouw 😜)    
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13° Oost:   The Voice, Magic TV en andere muziekkanalen nu FTA Op vrijdag 17 januari dit jaar. de distributiemethode van 5 muziekkanalen op het Bulgaarse Vivacom -satellietplatform is veranderd . Onverwachts zijn The Voice , Magic TV , Balkanika , Fen TV en Fen Folk nu FTA te ontvangen . Tot nu toe waren deze gecodeerd in Irdeto en VideoGuard. technische parameters - Balkanika: • Eutelsat Hot Bird 13F ( 13°O ), freq. 12,616 GHz, Pol. H, SR 30000, FEC 5/6, DVB-S2/8SPK, FTA technische parameters - Fen TV, Magic TV, The Voice: • Eutelsat Hot Bird 13F (13°O), freq. 12,654 GHz, Pol. H, SR 30000, FEC 5/6, DVB-S2/8SPK, FTA technische parameters - Fen Folk: • Eutelsat Hot Bird 13F (13°O), freq. 12,713 GHz, Pol. V, SR 30000, FEC 5/6, DVB-S2/8SPK, FTA
    • De Visiosat bigbisat is eigenlijk de mooiste schotel ooit. Tenzij je de meest bizarre zwakke satellieten wilt ontvangen, want dan zijn er andere gigantische schotels.
    • wat ontvangst rapporten   Madrid (Spanje) Met de 90cm antenne in het noorden van Madrid (Spanje) merk ik de signaaltoename. Over het algemeen heb ik meestal een dansje in het signaal, nu niet, het is stabiel, het beweegt geen haar, elke 3 uur gecontroleerd. Verhoogde niveaus, ik heb 0,5 tot 0,7dB meer SNR in de tp's al in Astra 1P   Azoren Goedemiddag en goed nieuws, met deze 1p astra voor de Azoren nu veel sterker met schotels met een kleinere diameter, je kunt hem hier ontvangen   Zuid-Israël met 1.8m ontvangst van Astra 1P is ongeveer 7.2 dB  
  • Nieuwe aanmaken...