Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39966 onderwerpen in dit forum

1. Verschillende EMU's

• 0 reacties
    • 452 weergaven
  2. FATAL ERROR

• 1 reactie
    • 536 weergaven
    • 0 reacties
    • 579 weergaven
    • 12 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. astra 2 / eurobird 19,2 East

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  4. ip adres

• 1 reactie
    • 768 weergaven
    • 34 reacties
    • 4.3k weergaven
  5. Sky op laatste ronald 1 2

• 27 reacties
    • 3k weergaven
  6. volume dreamtv

• 0 reacties
    • 627 weergaven
  7. video-out kanaalnummer?

• 2 reacties
    • 580 weergaven
  8. pic. viewer

• 4 reacties
    • 836 weergaven
  9. hispa vraagje

• 11 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 785 weergaven
  10. Computernerd om Dreambox te hebben? 1 2

• 19 reacties
    • 1.6k weergaven
  11. pad naar perl voor forum yabb

• 8 reacties
    • 710 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  12. laatste Ronaldd en HD opname

• 0 reacties
    • 361 weergaven
  13. goto xx probleem

• 4 reacties
    • 854 weergaven
    • 5 reacties
    • 547 weergaven
  14. Van Humax naar Dreambox

• 4 reacties
    • 605 weergaven

• hallo 🙂  Mijn Tv LG 43 UHD 4k smart software is recent en ook heb ik auto update aan staan. December 2024 gekozen voor KPN Digitenne. In de eerste paar dagen begon ik de verzoek te krijgen, Updaten naar nieuwe software. Doe ik de update niet, Worden de zenders verwijderd om vervolgens alleen NPO 1,2,3 het te doen en opnieuw zoeken naar zenders. ik ben radeloos iemand enig idee wat het is dat ik eventueel fout doe ?   
    • Naxos, ligt ten Noord Westen van Anamur. Vaste schotel
    • Wat ik eerst wou weten is, als de level 80 en quality 0 is, kan men ervan uitgaan dat de LNB en kabel naar de receiver nog OK is ? Dan kan ik even aan de receiver prutsen en zeker een scan doen.
    • Buurvrouw woont op Naxos, en het begon allemaal met de verdwijning van RTL zenders op Canal Digitaal, zij is dan overgestapt op de App, maar daar ziet ze geen Duitse zenders, dus heb de sat receiver terug aangesloten na 3 maanden, en die deed het nog, behalve de Duitse kanalen dus.  Let wel op, zij deelt de Astra 19 LNB met een andere buurvrouw, en die heeft nog steeds alle Duitse kanalen, is wel een FTA receiver. Die tweede buurvrouw heeft van de hele SD naar HD omschakeling geen enkel probleem gehad. Daarom wil ik ook eerst nog niet op het dak gaan, want 2 buurvrouwen "op mijn dak bij tegenslag" is ook niet zo leuk lol
    • Deze schotel heb ik al (recuperatie), maar kan dus beter een nieuwe aanschaffen. Heb ondertussen uw bijdrage : Voor welke schotelmaat is nu een monoblock of duo-lnb geschikt? grondig gelezen en zal mij daarop baseren. Heb thuis deze staan dus ik kom er misschien wel uit.
  • Nieuwe aanmaken...