Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39966 onderwerpen in dit forum

1. EPG: cannot save data

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. settinglijst DB Hotbird, Astra en Sirius

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. radegastsharing

• 10 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. Dreamupdate Error

• 10 reacties
    • 1.3k weergaven
  5. serieel flashen

• 2 reacties
    • 968 weergaven
  6. zelf software programmeren

• 3 reacties
    • 593 weergaven
  7. Iraq

• 0 reacties
    • 544 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
  8. geen var/tmp ??

• 3 reacties
    • 636 weergaven
  9. HDD

• 8 reacties
    • 660 weergaven
  10. wat is de beste img

• 3 reacties
    • 714 weergaven
  11. programma's wissen

• 4 reacties
    • 615 weergaven
    • 2 reacties
    • 630 weergaven
  12. Service niet gevonden 1 2

• 29 reacties
    • 2.7k weergaven
  13. gutan 05/02/2004 op hd

• 4 reacties
    • 639 weergaven
  14. epg.dat in DreamVCR

• 3 reacties
    • 716 weergaven
  15. Geen Canal+ decodering

• 11 reacties
    • 1.1k weergaven
  16. stilstaand beeld

• 1 reactie
    • 2.5k weergaven
  17. Keys laden

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  18. Dreambox

• 3 reacties
    • 620 weergaven

• https://tv-sound-monitors.philips.com/s/article/What-to-do-if-the-TV-channels-are-scrambled-or-the-CI-module-is-not-recognized-by-the-Philips-TV-1655104657205?language=nl_NL   het is al jaren bekend dat niet alle modules ( noemt men een CI-CAM) zomaar werken in TV's van verschillende merken en verschillende modellen of die CI-Cam gecertificeerd is voor CDS en TVV is daarbij nevenzaak Het TV toestel moet ook gecertificeerd zijn. Bovenstaande link geeft reeds te kennen dat er dergelijke problemen bestaan met oudere Philips TV toestellen.   Dat was de kern van mijn opmerking. En of er daarmee ook signaaltechnische problemen kunnen ontstaan kan ik niet zomaar beantwoorden. Maar het begint wel met die certificering.    
    • TV is goed lijkt me, dus dan vermoed ik dat de betreffende uitgang van de triple LNB niet helemaal lekker is. Wissel even de kabels om dus de TV op een andere uitgang en de M7 box ook.  Als het probleem dan wel of niet  mee verhuist weet je waar het ligt.    En ik bedenk nu zojuist even iets, CD/TVV is in mei 2024 gewisseld naar FEC 3/4, als de oude FEC 2/3 waardes nog in die TV staan ga je ook geen signaal krijgen dus wellicht moet je wat aanpassen en handmatig alles inlezen.  Maar misschien is dat het niet aangezien je schrijft dat bij het draaien van de LNB je wel signaal krijgt.        Tonski, wat heeft de module met een signaal probleem te maken ?   
    • Start11 v2.5 brings vertical taskbars to Windows 11
    • Het is een LG. Ik heb geen ervaring met een ander merk, dus kan niet vergelijken.
  • Nieuwe aanmaken...