Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39966 onderwerpen in dit forum

1. Settings & Timer

• 5 reacties
    • 1.9k weergaven
  2. externe boxen probleem

• 6 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. Snel HDD vraagje

• 11 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. data stream problemen

• 0 reacties
    • 493 weergaven
  5. DreamBox kapot?

• 8 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 25 reacties
    • 4.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 984 weergaven
    • 9 reacties
    • 4.2k weergaven
  6. Dreambox op internet via laptop ?

• 4 reacties
    • 778 weergaven
  7. ping probleem

• 7 reacties
    • 2.3k weergaven
  8. geen lock na reboot

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. HD led aansluiting

• 4 reacties
    • 1.4k weergaven
  10. DB reageert zeer moeilijk op AB

• 3 reacties
    • 632 weergaven
  11. reiserfs of ext3

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  12. ik weet niet of ik goed mee bezig bent. 1 2

• 24 reacties
    • 4k weergaven
  13. beeld

• 7 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 888 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  14. Welk systeem

• 1 reactie
    • 625 weergaven

• Oplossing, net in mijn router VPN aan gezet (op Duitsland) en ja hoor nu download hij wel.   MJ
    • Het Satelliet abonnement is behoorlijk duur t.o.v. alleen de app. De kosten zijn waarschijnlijk veel hoger van de satelliet broadcast Ook wordt het Satelliet aanbod steeds minder. Ik denk ook dat het aantal Satelliet kijkers afneemt. Jammer! Ik vind kijken via mijn VU+ solo4k box veel comfortabeler dan de app. De box heeft 8 virtuele tuners en met zeer goede opname mogelijkheden, daarmee neem ik wat ik wil kijken eerst op, om zo de reklame door te spoelen van commerciële zenders, want ik wil niet mijn halve leven reklame kijken.   Daarbij zit er ook nog een extra Terristrial ontvanger in de Solo-4k om de vrije zenders uit de ether te plukken. In geval van onweer en zware bewolking handig. Zo kan ik met de Sat-box ook "NPO1 Extra" vrij kijken via de ether en de lokale Omroep (rampen zender) De bediening, zappen, zoeken naar uitzendingen, enzovoort is allemaal veel vriendelijker en sneller op mijn Sat-box, dan via de app. Dus daarom houd ik mijn Sat-abonnement. De app is voor onderweg of op vakanties erg gemakkelijk en voor het kijken van ander aanbod van Canal+. Zo heb tijdens een dag slecht weer in de vakantie de Spaanse serie RAPA gekeken.   Ik heb wel mijn tweede kaart van Canal+ opgeheven, want die koste vroeger maar 5 euro, maar de huidige 10 euro was me te gortig. Dat bedrag heb ik gestoken in een Canal+ pakket om o.a. AutoMotorSport te kunnen zien. Er zijn diverse andere mogelijkheden om op je 2de TV ook te kijken dan een extra kaart.    
    • Ik heb zelf geen opties om een VPN in te richten maar misschien zou dat kunnen helpen... Dus als iemand dat wel kan testen is dat wel interessant voor de vraagsteller.
    • Heb nog even gekeken naar andere gemiste uitzendingen van MDR gisteren, allemaal niet te zien!
  • Nieuwe aanmaken...