Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39970 onderwerpen in dit forum

1. blauw scherm enigma

• 0 reacties
    • 969 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  2. [Release!] Newnigma2 v3.1.1 1 2 3

• 31 reacties
    • 11.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.9k weergaven
  3. CCcam 2.2

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 899 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 7 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.7k weergaven
  4. Tooltjes Dreambox.

• 1 reactie
    • 2.2k weergaven
  5. timerx.xml foutmelding

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 965 weergaven
  6. Sitecom wl-328 herkent niet

• 10 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 813 weergaven
    • 4 reacties
    • 5.3k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM800HD] "Timeshift is niet mogelijk"

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 10.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 870 weergaven

• hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: UPDATE 11.082H Now 70s and Now 80s have switched from MPEG2/SD to MPEG4/SD/(720x576)   Wordt BBC Internet Radio binnenkort geografisch geblokkeerd? Sommige radioprogramma's van de Britse publieke omroep BBC (British Broadcasting Corporation) zijn binnenkort mogelijk niet meer beschikbaar voor luisteraars buiten de Britse Eilanden. De nieuwe BBC Audio streamingportal biedt luisteraars buiten het Verenigd Koninkrijk alleen toegang tot programma's van BBC World Service en BBC Radio 4 . Naast de live-uitzendingen zijn hier ook geselecteerde podcasts beschikbaar. Tot nu toe bood de BBC luisteraars de BBC Sound-app aan met al haar radioprogramma's. De BBC heeft al aangekondigd dat deze dienst in de toekomst "exclusief beschikbaar zal zijn voor het Britse publiek" en dat de toegang voor luisteraars in het buitenland vanaf het voorjaar van 2025 wordt beëindigd. Dit betekent feitelijk dat luisteraars in heel Europa (buiten het Verenigd Koninkrijk) alleen nog naar de eerder genoemde twee radiostations van BBC Audio kunnen luisteren. Naast de BBC Sound-app is BBC-radio ook beschikbaar via aggregators zoals TuneIn. Als de BBC daarom verzoekt, zouden haar zenders hier kunnen stoppen. Alle BBC-radio- en televisiestations zenden ook via satelliet uit. Ze zijn gratis beschikbaar ( FTA ) zonder kaart of abonnement. https://www.bbc.com/mediacentre/bbc...nal-audiences-via-bbc-dot-com-and-the-bbc-app https://radiotoday.co.uk/2025/02/mo...o-become-unavailable-for-international-users/
    • verkeerde resolutie gekozen en alle usb verwijderd voor update ? Je kan toch ook je box aan internet hangen en een update downloaden en couch flashen
    • Ben nog verder van huis geraakt. Ik heb VTi gedownload om te flashen. zie screenshot met de bestanden. (van vuplus-support.org de download heet: vit-15-0-02 van 2022-12-23) en op een FAt 32 geformatteerde USB gezet (een oude van ongeveer 400 MB) Mijn Vu+ UNO uitgezet (schakelaar achter) USB stick erin ,maar de stick wordt niet herkend er zou op het display moeten komen te staan: update press power (ik heb ook een 2 GB stick geprobeerd eveneens niet herkend)   maar de VU+ start gewoon op (de OpenPli komt eerst in beeld en daarna NPOI)    Nou komt het vreemde: om de USB ingang van e VU+ te checken heb ik weer mijn ext HD aangesloten en een opgenomen programma afgespeeld. Dat komt ook alleen als een klein beeld in de linker bovenhoek te staan dus niet full screen!   Waar zit het probleem em  waarom lukt het flashes met Vti niet? Goede raad is duur en welkom!
    • Je hebt toch wel een UHD tv? Anders op 1080 i zetten
  • Nieuwe aanmaken...