Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39968 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 5.5k weergaven
    • 22 reacties
    • 11k weergaven
    • 34 reacties
    • 25.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 5 reacties
    • 793 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 579 weergaven
    • 50 reacties
    • 27.8k weergaven
    • 16 reacties
    • 5.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 10.7k weergaven
  1. [DM800HD] geen geluid

• 2 reacties
    • 3.6k weergaven
  2. DVB-S2 tunner

• 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 915 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.5k weergaven

• Nog een voor een zak chips en alcohol !   https://www.telegraaf.nl/nieuws/532272376/trump-wil-af-van-kantoorschuwe-ambtenaar-en-eist-dat-ze-weer-volle-werkweek-naar-kantoor-komen    
    • How to Reset a Sonos One Unplug the speaker. Press and hold the Connect button located on the back of the speaker. ...  Continue holding down the Connect button until the speaker's light starts flashing white and amber. When the light starts flashing green, the speaker has been reset.     Grappig,, is de officiele tekst. Nergens staat dat de stekker er weer in moet 🙉
    • Ooit geprobeerd… Kreeg 0 op rekest. Misschien hebben ze die regel vanwege tanend ledenaantal gewijzigd?
    • Dank je wel, ik kan mij niet herinneren dat het Sonos One setje een ethernetverbinding hebben, ik zal dat van de week controleren als ik bij mijn moeder ben.   Ik zal in het geval van geen ethernetverbinding gemaakt kan worden, zal ik het tweede gedeelte volgen.   Misschien toch maar eens een vaste router met wifi plaatsen, dan is het alleen nog UTP kabel in een andere modem drukken en dan nooit meer dat geklier.   Ik zit er aan te denken of het mogelijk is om de modem met wifi van dezelfde SSID en wachtwoord te voorzien, als dat werkt, voortaan een eigen SSID en wachtwoord in te stellen, dat scheelt toch een extra apparaat in de meterkast die ondanks ruim, aardig vol met leidingen zit.  
    • 30°W 12585 V 15000 Aut ID: VIA1BENDORM 4:2:2 30°W 12024 V 15000 Aut ID: VIA2BENDORM 4:2:2 Live te zien op TVE
  • Nieuwe aanmaken...