Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39968 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2k weergaven
  1. Uitvoering met 4 DVB-S2 tuners? 1 2

• 15 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 943 weergaven
  2. HELP!!! Hij boot niet meer! Wat nu?

• 9 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 7 reacties
    • 913 weergaven
    • 0 reacties
    • 847 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 964 weergaven
    • 2 reacties
    • 889 weergaven
    • 0 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 950 weergaven
    • 14 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.3k weergaven

• En het is ook handig dat je vooraf weet of je in de bios van jouw computer deusb als bootoptie kunt instellen.
    • Lijkt dan toch een verschil te zitten in het menu.   PS kan een beheerder of moderator de niets ter zake doende reacties hier weghalen. Ik heb geen boodschap aan of er al dan niet bagger in docx of pdf of welke bestanden dan ook kan zitten. Het maakt het volgen van de aangereikte oplossingen er niet makkelijker op.   Met dank
    • Normaal komt die extra software automatisch om te downloaden. Je moet 2 dingen installeren.  Heb je een add blocker, kan het zijn, dat dit niet automatisch start. Waarom itsme moet her geïnstalleerd worden bij provider wissel is mij een raadsel. Enkel bij een nieuwe gsm. Blijft het hetzelfde nummer moet je eerst itsme blokkeren ( gebruik bvb google voor de link). Bij het blokkeren, gebruik je excact dezelfde voornamen dan die op je eid staan. Instaleer itsme op je telefoon. Op een gegeven moment zal die aangeven naar de computer te gaan. Zoek op itsme activeren.na succes installatie van de 2 gratis en extra software en het geven van je pincode van je eid  zal je een code krijgen op je computer die je moet overtypen op itsme van de gsm. Als alles in orde is, kan je na het kiezen van een wachtwoord itsme gebruiken. Maar kijk eerst om die extra software te installeren. Ik gebruik google Chrome.
    • Inderdaad, ik heb ook even wat geprobeerd, uit de Hans' lijst, van de NPO's werkt er helemaal niets momenteel, ook BVN niet. Deze wel : https://server-67.stream-server.nl:1936/PoesjesTV/PoesjesTV/playlist.m3u8
  • Nieuwe aanmaken...