Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39968 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  1. [Release!] xmltvimport_0.7 (werk in uitvoering) 1 2 3 4 5

• 74 reacties
    • 19.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 783 weergaven
    • 2 reacties
    • 899 weergaven
    • 18 reacties
    • 9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 646 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 595 weergaven
    • 5 reacties
    • 991 weergaven
    • 3 reacties
    • 666 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 12 reacties
    • 5.6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 881 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 101 reacties
    • 20.4k weergaven
  2. [Release!] Newnigma2 v2.8 1 2 3 4

• 51 reacties
    • 22.7k weergaven
  3. [DM800HD] MPEG4 zenders

• 10 reacties
    • 2.3k weergaven

• In mijn ogen zijn ze compleet doorgeslagen met alle toeslagen ed. en worden er nu gigantische hoeveelheden geld rond gepompt (waar overigens allemaal weer ambtenaren voor nodig zijn die fouten kunnen maken) ipv. dat men er voor werkt. Er zijn mensen die echt niet anders kunnen, maar daar heb ik het niet over, ik heb het voor de mensen die vinden ook tijd te moeten hebben om "leuke dingen" te kunnen doen. Nou prima dat is zijn/haar keuze en dan moet men ook niet klagen dat ze een huis niet kunnen betalen, de boodschappen te duur zijn enz. je kiest er immers zelf voor om niet full-time te gaan werken.
    • Je hebt soms gelijk. Echter die bijvoorbeeld van 28 naar 24 uur gaan hebben hun financiën misschien niet helemaal in kaart gebracht met betrekking tot de pensioenen die ze opbouwen / of juist niet opbouwen. Bovendien is er een groot verschil tussen twee verdieners en vrijgezellen, OOK m.b.t. die pensioen opbouw.  
    • Denk erom flashen met recovery zip anders gaat het niet werken. Eventuele stick eruit als die erin zit. Stick met recovery zip erin en dan flashen
    • Prima, totaal geen probleem mee. Waar ik echter wel een probleem mee heb is dat om dit "het leuk blijven vinden" wel door een ander betaald moet worden in de vorm van toeslagen. Mijn oplossing zou heel simpel zijn, "vindt jij het voldoende om 3 dagen in de week te werken"?, "zie dan ook met het loon van die 3 dagen maar rond te komen en kom niet klagen dat je dan niet genoeg geld hebt"
    • Wat heeft dit nu met een nieuwe 3 in/all provider te maken?  
  • Nieuwe aanmaken...