Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39970 onderwerpen in dit forum

• 7 reacties
    • 7k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 956 weergaven
    • 49 reacties
    • 14.6k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 10 reacties
    • 8.8k weergaven
  1. [DM800HD] Bigsat en Dreambox 800 1 2

• 17 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 602 weergaven
  2. Update houden van plugins

• 1 reactie
    • 622 weergaven
    • 5 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 11 reacties
    • 4.2k weergaven
  3. speelt tv niet op pc af

• 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 559 weergaven
    • 1 reactie
    • 794 weergaven
    • 6 reacties
    • 3.3k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM800HD] Scart werkt niet meer 1 2

• Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 8.4k weergaven
  4. [DM500S] kan ik ook upstreamen

• 2 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 627 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 944 weergaven

• Het moet de nieuwste witte Nagra module zijn. De zwarte zou geen MP4 aankunnen..
    • @ceesv neen, daar is nergens een mogelijkheid toe, eigenlijk vreemd.   @Mimisiku Vooral het feit dat Loewe tv's tot een jaar of 3-4 terug eigenlijk niet "smart" waren deed ze toen de das om. Dat hoorde ik van de mensen van Loewe zelf en de potentiële klanten bij ons in de winkel gaven vaak die opmerking en gingen voor wat anders. Het waren die toestellen die een dubbele CI hadden en ook interne HDD. Freenet in België is denk ik niet gebruikt, of tenminste dan ken ik het toch niet. Nu hebben ze op hun topmodel, die Stellar, zoals ik nu eentje heb staan een samenwerking aangegaan met Tizen. Menu is op enkele dingen na net Samsung. Er zitten eigen chips in, zelfs een eigen moederbord, dus ik kan me wel voorstellen dat er nog wat driverissues zouden zijn. Enkel gek dat ik er, over mijn specifiek gevel, weinig over las.   Ik heb me idd vergist. Het is een cam met wereldbol op die ik heb.  Die in de Vu+ en in die vorige Loewe tv (was een Bild 5.65 OLED) doen en deden het prima daarmee.
    • Mag slotje op.Uiteindelijk dan maar nieuwe Gigableu diseqc 8x1 besteld.
    • 7.0E 11589, V, 7200 8PSK FEC 3/4  ID  : Wembley FEED A (Globecast) 4:2:0
    • maar wel interessant, om 5.30 een alarm om 5.31 een ongewone seismologische meting om 5.33 de camerabeelden op zwart en de instorting Dan zou je toch verwachten dat de camera's tussen 5.30 en 5.33 wat geregistreerd moeten hebben wat mogelijk te maken heeft met de instorting.
  • Nieuwe aanmaken...