Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39970 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 851 weergaven
    • 7 reacties
    • 2k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 20 reacties
    • 4.7k weergaven
  1. [DM800HD] HD mounting wil niet

• 14 reacties
    • 2.2k weergaven
  2. overgang windows xp naar windows vista

• 3 reacties
    • 564 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 7 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 572 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 934 weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 589 weergaven
    • 0 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 523 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 690 weergaven
    • 3 reacties
    • 965 weergaven
    • 3 reacties
    • 565 weergaven
    • 0 reacties
    • 603 weergaven

• https://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelminatoren_(Valkenburg) voor die 'm nog nooit gezien hebben  
    • De betonnen kroon is nog redelijk intact gebleven, allen ligt hij nu 30 meter lager.    
    • De gebruiker heeft een contract met een provider. Zijn er problemen, dan moet je de partij aanspreken waarmee je een contract hebt. (hier de provider) Als die vaststelt dat het probleem zich verder upstream bevind, moet de provider die oplossen met de partij waarmee hij een contract heeft.   Het is niet aan de gebruiker om de problemen van de provider op te lossen.   Meerdere personen zien het probleem hier met BBC First. Kunnen die niet allemaal een ticket openen bij hun provider.  Misschien dat er bij hun dan een lichtje gaat branden dat zij toch eens BBC First moeten aanspreken.   PS:  Een Whatsapp groepje is niet aan mij besteed.  Ik doe nl. niet mee met de whatsapp rage.
    • Bovenstaande is misschien een domme vraag, maar ik vind het toch waard ze te stellen.   Ik heb twee TVV kaarten met zo'n oude cam met een gezinnetje op. Ik heb daar nooit problemen mee gehad. Een tijdje terug had ik de kans om een schitterende Loewe tv voor een leuk prijsje aan te kopen. Dat is de nog niet zolang geïntroduceerde Stellar. Dat ding heeft een interne SSD voor lineair opnemen.  Als ik wat opneem terwijl die televisie ingeschakeld is, is de opname gemaakt, maar zonder geluid. Doe ik dezelfde opname van een zender die niet gecodeerd is (ZDF bvb) is er wel geluid. Als ik de opname maak terwijl gedurende de hele opnameduur de tv uitgeschakeld is, is er ook geluid.   Dat is een redelijk populaire tv in Duitsland. Niemand schijnt over deze fout melding te maken. Loewe Benelux denkt aan een softwarefout, maar weten niet of en wanneer dat opgelost wordt. Nu begin ik me al vragen te stellen of dat niet die kaart is dat icm deze tv problemen geeft.   Iemand dat al eens meegemaakt?   (In mijn vorige Loewe tv had ik dat issue niet, maar daar zaten er dan ook twee in.)
  • Nieuwe aanmaken...