Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39970 onderwerpen in dit forum

• 70 reacties
    • 13k weergaven
  1. [DM800HD] LPCM geen geluid

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 16 reacties
    • 9.3k weergaven
    • 18 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 774 weergaven
    • 5 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 368 weergaven
    • Sat4all vriend

Welke versterker of Home Audio set?

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 730 weergaven
    • 1 reactie
    • 723 weergaven
  2. Passwd veranderd niet via telnet

• 7 reacties
    • 724 weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  3. [DM800HD] Snelheid netwerk voor NAS-Dreambox

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 33 reacties
    • 7.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 823 weergaven
    • 21 reacties
    • 3.5k weergaven

• kan me er iets bij voorstellen. Heb vorig jaar bij hun 2 contracten afgesloten (mijn bedrijfspand heeft 2 adressen met elk een eigen meterkast) Kreeg eerst alleen maar een bevestiging van 2A en niet van 2B Dus er achteraan gebeld en ze zouden 2B ook in orde maken. Kreeg ook een bevestiging voor 2B maar wat bleek later? Hebben ze 2B bij onder het contract van 2A gezet zodat ze maar 1 keer een welkomstpremie hoeven te betalen terwijl ik voor beide panden wel het volle pond aan leveringskosten ed. moet betalen. Dus weer gebeld dat ik daar niet mee akkoord ging of dan ook maar 1 keer leveringskosten wil betalen en daar ben ik dus vanaf vorig jaar april al mee bezig om dat geregeld te krijgen bij Essent. Het laatste bericht is van een paar weken geleden met dat ze de welkomstpremie nu ook voor 2B hebben aangevraagd (is dus nog niet toegezegd) maar ben benieuwd wat er gaat gebeuren als straks in April het contract afloopt.
    • hier kun je het vinden enkel of dubbel tarief overzicht   even naar beneden scrollen voor de lijst.
    • Volgende uitdaging: Sommige websites vinden het nodig om elke dag een andere URL te gebruiken. Voorbeeld Midvliet TV (https://www.midvliet.nl/televisie/live-midvliet-tv) Gisteren was de URL van de stream https://s101.ipcamlive.com/streams/65y5q4odiwntclhfn/stream.m3u8 En nu https://s17.ipcamlive.com/streams/11yvhd12cxlcpj7ix/stream.m3u8  
    • Ik had een site gevonden waar je een overzicht kreeg bij wie het mogelijk was om van dubbel tarief naar enkel tarief te gaan en bij wie niet. Zal even kijken of ik die terug kan vinden. Zou op zich vreemd zijn als ze er veel geld voor vragen want van enkel naar dubbel ging gratis.
    • Ik denk dat ik maar een keer ga bellen met de club over hoeveel het kost om de meter van 2 naar 1 om te zetten.  Met een AI-robot die ook niets zal leveren behalve onzin, want zelfs jullie hebben zo te zien ook geen enkel idee. Zal ook verspilde tijd worden, denk ik zo op grond van ervaringen.   Of gewoon maar de zaak omzetten waar ze dan 100 euro voor gaan rekenen. Sorry dat ik wat cynisch ben geworden waar het geld betreft.
  • Nieuwe aanmaken...