Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 439 weergaven
  1. Ticket 1 en Sammy hangt.

    • 3 reacties
    • 644 weergaven
    • 1 reactie
    • 755 weergaven
    • 17 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. Help SeteditXtreme

    • 1 reactie
    • 446 weergaven
  3. Interne cardsharing in samsung 1 2

    • 27 reacties
    • 10.3k weergaven
  4. USB inbouw in TP 1 2 3 4

    • 59 reacties
    • 9.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 443 weergaven
  5. [DBOX-II] kanalen lijst help???

    • 1 reactie
    • 347 weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 16 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 673 weergaven
    • 3 reacties
    • 658 weergaven
  6. update

    • 5 reacties
    • 662 weergaven
    • 10 reacties
    • 859 weergaven
  7. Op welke Satelliet is de Aston gericht???

    • 5 reacties
    • 786 weergaven
  8. moeilijkheden met key updates PVR02

    • 3 reacties
    • 353 weergaven
  9. "vreemde" software in humax

    • 3 reacties
    • 961 weergaven
    • 1 reactie
    • 545 weergaven
  10. Ik wil in mijn Nokia 9302 wer de orginele software

    • 6 reacties
    • 683 weergaven


  • Berichten

    • Eh, dan is de ontvanger, die de spanning voor de lnb levert naar de knoppen.   Maar dat kan je eenvoudig controleren door met een universeel meter de spanning op de coax kabel te meten.   Het is niet uit te sluiten dat je LNB ook defect is, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden waarom je geen ontvangst hebt.
    • Dat pakje ophalen, sorteren enz. dat gaat allemaal in de massa en is meestal centen werk en gaat veelal geautomatiseerd maar daar blijft 1275-2084 per dag per chauffeur voor aan de strijkstok hangen en met 76.000 voertuigen is dat 96,9 tot 158 miljoen per dag. Het meeste werk, het ophalen uit het depot en naar de eindbestemming brengen met daarbij de pakketten stuk voor stuk in de hand te hebben, daar lijkt juist het minste budget voor beschikbaar te zijn.
    • Sprietje, ik vrees dat dit evt de oorzaak kan zijn. Dus dan is de conclusie: LNB naar de knoppen. Is dat op simpele wijze te controleren? Ben bang van niet. Morgen maar weer een nieuwe Lnb kopen. Ach naar zoveel jaar nog steeds lesgeld betalen. Dus aan de tuners kan het in mijn beleving niet liggen. Anders zou ik geen aanpassingen meer kunnen doen. Frequentie e.d instellen. Bedankt. Zoals geschreven: Morgen nieuwe dag.😴😴😴
    • Dat is de laatste "kilometer" van de reis.   Het pakje moet ook opgehaald worden bij de verzender of het afgiftepunt, daarna naar een sorteercentrum. Van het ophaal sorteer centrum naar het aflever sorteer centrum en dan pas de laatste kilometer naar de eindbestemming.   DHL heeft alleen al een vloot van 250 vliegtuigen, ruim76.000 voertuigen en ruim 500.000 werknemers.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...