Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. force 1122s en conax 1 2

    • 18 reacties
    • 1.3k weergaven
  2. seca 2

    • 5 reacties
    • 777 weergaven
    • 8 reacties
    • 3k weergaven
  3. Topfield4000 loopt vast

    • 3 reacties
    • 551 weergaven
  4. diseqc schakeling lifetime

    • 0 reacties
    • 472 weergaven
  5. Astra LNB Defect

    • 5 reacties
    • 744 weergaven
  6. thor and hispa

    • 13 reacties
    • 1.7k weergaven
  7. Multivision

    • 13 reacties
    • 1.5k weergaven
  8. Alleen errors met xilinx file proggen

    • 5 reacties
    • 505 weergaven
  9. digix + irdeto2

    • 2 reacties
    • 343 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  10. humax-voeding

    • 2 reacties
    • 576 weergaven
    • 1 reactie
    • 858 weergaven
    • 30 reacties
    • 3.2k weergaven
  11. [DBOX-II] Ik heb er ook 1

    • 1 reactie
    • 769 weergaven
  12. Humax eigenwijs?

    • 2 reacties
    • 862 weergaven
    • 10 reacties
    • 733 weergaven
    • 1 reactie
    • 506 weergaven
  13. Initialiseren CI module...

    • 3 reacties
    • 927 weergaven
  14. geen xxl en multivision 1 2

    • 18 reacties
    • 2.3k weergaven


  • Berichten

    • Eh, dan is de ontvanger, die de spanning voor de lnb levert naar de knoppen.   Maar dat kan je eenvoudig controleren door met een universeel meter de spanning op de coax kabel te meten.   Het is niet uit te sluiten dat je LNB ook defect is, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden waarom je geen ontvangst hebt.
    • Dat pakje ophalen, sorteren enz. dat gaat allemaal in de massa en is meestal centen werk en gaat veelal geautomatiseerd maar daar blijft 1275-2084 per dag per chauffeur voor aan de strijkstok hangen en met 76.000 voertuigen is dat 96,9 tot 158 miljoen per dag. Het meeste werk, het ophalen uit het depot en naar de eindbestemming brengen met daarbij de pakketten stuk voor stuk in de hand te hebben, daar lijkt juist het minste budget voor beschikbaar te zijn.
    • Sprietje, ik vrees dat dit evt de oorzaak kan zijn. Dus dan is de conclusie: LNB naar de knoppen. Is dat op simpele wijze te controleren? Ben bang van niet. Morgen maar weer een nieuwe Lnb kopen. Ach naar zoveel jaar nog steeds lesgeld betalen. Dus aan de tuners kan het in mijn beleving niet liggen. Anders zou ik geen aanpassingen meer kunnen doen. Frequentie e.d instellen. Bedankt. Zoals geschreven: Morgen nieuwe dag.😴😴😴
    • Dat is de laatste "kilometer" van de reis.   Het pakje moet ook opgehaald worden bij de verzender of het afgiftepunt, daarna naar een sorteercentrum. Van het ophaal sorteer centrum naar het aflever sorteer centrum en dan pas de laatste kilometer naar de eindbestemming.   DHL heeft alleen al een vloot van 250 vliegtuigen, ruim76.000 voertuigen en ruim 500.000 werknemers.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...