Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. [Strong 4375] firmware in 4375

    • 4 reacties
    • 690 weergaven
  2. topf.pvr.5000

    • 2 reacties
    • 758 weergaven
  3. What's new?

    • 2 reacties
    • 807 weergaven
  4. Echostar DSB-2000

    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 11 reacties
    • 1k weergaven
  5. Topfield 5000

    • 1 reactie
    • 597 weergaven
    • 0 reacties
    • 540 weergaven
  6. toh31_32_qme_mv_x.zip 1 2

    • 29 reacties
    • 5.7k weergaven
  7. SUPERCAM SFT2000

    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  8. Powerbox octaltv

    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. [Strong] Settinglijst

    • 0 reacties
    • 353 weergaven
  10. humax interne module

    • 1 reactie
    • 652 weergaven
  11. echostar 2200 2CI ViACSESS

    • 1 reactie
    • 1.9k weergaven
  12. 13 oost TPS

    • 4 reacties
    • 811 weergaven
  13. Xsat 410 kanalen?

    • 2 reacties
    • 889 weergaven
    • 3 reacties
    • 395 weergaven
    • 0 reacties
    • 355 weergaven
  14. echostar ad -3600 pincode

    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  15. humax en jokercam

    • 2 reacties
    • 851 weergaven
  16. amos 2

    • 2 reacties
    • 536 weergaven


  • Berichten

    • Eh, dan is de ontvanger, die de spanning voor de lnb levert naar de knoppen.   Maar dat kan je eenvoudig controleren door met een universeel meter de spanning op de coax kabel te meten.   Het is niet uit te sluiten dat je LNB ook defect is, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden waarom je geen ontvangst hebt.
    • Dat pakje ophalen, sorteren enz. dat gaat allemaal in de massa en is meestal centen werk en gaat veelal geautomatiseerd maar daar blijft 1275-2084 per dag per chauffeur voor aan de strijkstok hangen en met 76.000 voertuigen is dat 96,9 tot 158 miljoen per dag. Het meeste werk, het ophalen uit het depot en naar de eindbestemming brengen met daarbij de pakketten stuk voor stuk in de hand te hebben, daar lijkt juist het minste budget voor beschikbaar te zijn.
    • Sprietje, ik vrees dat dit evt de oorzaak kan zijn. Dus dan is de conclusie: LNB naar de knoppen. Is dat op simpele wijze te controleren? Ben bang van niet. Morgen maar weer een nieuwe Lnb kopen. Ach naar zoveel jaar nog steeds lesgeld betalen. Dus aan de tuners kan het in mijn beleving niet liggen. Anders zou ik geen aanpassingen meer kunnen doen. Frequentie e.d instellen. Bedankt. Zoals geschreven: Morgen nieuwe dag.😴😴😴
    • Dat is de laatste "kilometer" van de reis.   Het pakje moet ook opgehaald worden bij de verzender of het afgiftepunt, daarna naar een sorteercentrum. Van het ophaal sorteer centrum naar het aflever sorteer centrum en dan pas de laatste kilometer naar de eindbestemming.   DHL heeft alleen al een vloot van 250 vliegtuigen, ruim76.000 voertuigen en ruim 500.000 werknemers.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...