Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. patch 1 2

    • 16 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 16 reacties
    • 1.5k weergaven
  2. casinterface 2 en arnion 1 2

    • 15 reacties
    • 1.7k weergaven
  3. Canal + Frankrijk weer weg

    • 1 reactie
    • 835 weergaven
  4. Tijd Astom Simba

    • 8 reacties
    • 724 weergaven
  5. [Strong 8000] Strong 8000 wil niet

    • 6 reacties
    • 3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven
  6. what can I do with a 5350

    • 8 reacties
    • 874 weergaven
  7. Is er al EMU voor Deltasat 1104

    • 3 reacties
    • 662 weergaven
  8. Geen beeld meer na nieuwe kanalenlijst Kazbek

    • 5 reacties
    • 657 weergaven
  9. humax 5700/5300/en dan 5400

    • 2 reacties
    • 798 weergaven
    • 6 reacties
    • 974 weergaven
    • 7 reacties
    • 769 weergaven
  10. 5300/5700 humax

    • 2 reacties
    • 435 weergaven
  11. [Strong] MR 1.060

    • 2 reacties
    • 598 weergaven
    • 3 reacties
    • 848 weergaven
  12. pernta 1.20

    • 2 reacties
    • 601 weergaven
  13. freeze`s xtreme

    • 11 reacties
    • 979 weergaven
  14. Omzetten software

    • 1 reactie
    • 607 weergaven
    • 1 reactie
    • 768 weergaven


  • Berichten

    • Dat pakje ophalen, sorteren enz. dat gaat allemaal in de massa en is meestal centen werk en gaat veelal geautomatiseerd maar daar blijft 1275-2084 per dag per chauffeur voor aan de strijkstok hangen en met 76.000 voertuigen is dat 96,9 tot 158 miljoen per dag. Het meeste werk, het ophalen uit het depot en naar de eindbestemming brengen met daarbij de pakketten stuk voor stuk in de hand te hebben, daar lijkt juist het minste budget voor beschikbaar te zijn.
    • Sprietje, ik vrees dat dit evt de oorzaak kan zijn. Dus dan is de conclusie: LNB naar de knoppen. Is dat op simpele wijze te controleren? Ben bang van niet. Morgen maar weer een nieuwe Lnb kopen. Ach naar zoveel jaar nog steeds lesgeld betalen. Dus aan de tuners kan het in mijn beleving niet liggen. Anders zou ik geen aanpassingen meer kunnen doen. Frequentie e.d instellen. Bedankt. Zoals geschreven: Morgen nieuwe dag.😴😴😴
    • Dat is de laatste "kilometer" van de reis.   Het pakje moet ook opgehaald worden bij de verzender of het afgiftepunt, daarna naar een sorteercentrum. Van het ophaal sorteer centrum naar het aflever sorteer centrum en dan pas de laatste kilometer naar de eindbestemming.   DHL heeft alleen al een vloot van 250 vliegtuigen, ruim76.000 voertuigen en ruim 500.000 werknemers.
    • Zijn genoeg onderzoeken over. En wat stikstof betreft zie je het om je heen. Veertig jaar geleden nog duizenden grasklokjes binnen een paar honderd meter en een stel leeuweriken, ook al was het in de jaren 50 nog 10x beter. Nu 10 grasklokjes en verder bramen, fluitekruid en brandnetels en al jaren geen leeuwerik hier meer gehoord.gehoord. Hoe ver moet een kop in het zand om zelfs dit niet meer waar te nemen?  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...