Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. geen geluid op UFS- 910

    • 3 reacties
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  2. ipbox 900hd en oscam server

    • 2 reacties
    • 3.3k weergaven
  3. [Opticum] x402p / x403p Geen geluid bij Discovery

    • 6 reacties
    • 5.5k weergaven
  4. [ab ipbox 91hd] Geen beeld op AB IPbox 91HD

    • 8 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 14 reacties
    • 12.5k weergaven
  5. [Homecast] HS2100 CI CD USB goede keus?

    • 2 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 659 weergaven
    • 0 reacties
    • 2.2k weergaven
  6. [Overig] Mvision FS 7000

    • 3 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 6.4k weergaven
    • 22 reacties
    • 18.5k weergaven
    • 14 reacties
    • 8.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 21 reacties
    • 9.3k weergaven
  7. oscam met cd en orf

    • 2 reacties
    • 985 weergaven
    • 15 reacties
    • 5.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 10.6k weergaven
    • 48 reacties
    • 23k weergaven


  • Berichten

    • Zoals voorspelt geen enkel signaal meer aan de Costa Calida in Spanje met een Triax 110. Weer 5 zenders minder te bekijken.
    • Ja nu is het tijdstip vastgelegd maar wel op een verassende manier! Ik zag in de grafiek van de signaalsterkte zoals hierboven amper een verandering maar de MER is na 6 uur van 14 dB naar 16 dB gegaan! Ik zag op deze tuner geen onderbreking in het log bestand maar wel een andere tuner die rond die tijd een korte uitval registreerde en dat was 11934 V, dat is docubox:   2024-10-09 04:04.12 (UTC) : ERROR - Tuner 3 no signal. 2024-10-09 04:04.46 (UTC) : ERROR - Tuner 3 locked again.   Als de grafieken wat verder zijn in de tijd, met het omschakelmoment meer naar het midden, zal ik ze allemaal posten.
    • Kleine update: Ik zag net dat het actueel 72 dBuV signaalsterkte is dus heb ik de grafiek opgespoord. De resolutie is 1 dB en hij twijfelt soms tussen 72 en 73 dBuV . Het is gemiddeld 72,66 dBuV vooraf en doe ik het helemaal eerlijk.
    • Op een Android/ Google tv kan je de app gewoon downloaden, op een LG ook alleen moet je het land van interactieve diensten veranderen van automatisch naar Nederland.   Bij samsung 2024 model is het inderdaad wat lastiger om canal+ te downloaden.   In mijn ervaring werkt de Canal+ echt goed en stabiel, daarintegen nl ziet geeft vaak een schokkerig beeld en heeft een onlogische indeling. Maar diegene die op de centen zit zal dat waarschijnlijk worst wezen.
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: Update 11.553 H 23.000 2/3 DVB-S2 8PSK 'NDTV 24x7' has now been relabelled as 'NDTV World'. (info thanks to Digi Man). UPDATE 11.052H 11.068V ITV has now completed it's move over to new transponders. The above two frequencies are currently empty, just like 11.097V on a carrier 10.936V is still on carrier too and no change noted there yet Astra 1KR/L/M/N - 19,2° Oost: Bayerische Rundfunk BR stopt met teletekst in 2025 Tijdens de vergadering van de Omroepraad gisteren presenteerde de ARD-omroep de eerste hoekstenen van zijn economische planning voor het komende jaar. Dan komt er een einde aan de "Bayerntext" - zo luidt de naam van de redactioneel onafhankelijke teletekstdienst van BR. Kijkers ontvangen dan geen regionale informatie meer uit Beieren. In plaats daarvan wordt het nationale teletekstaanbod van de ARD, dat ook bekend is van het hoofdprogramma "Das Erste" of speciale zenders zoals "Tagesschau24", overgenomen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...