Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. Problemen met channel editor Xtreme 1 2

    • 16 reacties
    • 1.4k weergaven
  2. Pace DVR 501 G4 reset

    • 6 reacties
    • 944 weergaven
    • 1 reactie
    • 417 weergaven
  3. Asscom doet z'n naam eer aan

    • 12 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 794 weergaven
  4. Videorecorder

    • 5 reacties
    • 453 weergaven
  5. Humax 5400ZG ???, gelijk aan.... 1 2

    • 16 reacties
    • 1.5k weergaven
  6. hic-10500 toh31.tux

    • 2 reacties
    • 630 weergaven
  7. Ontvangst Nokia

    • 10 reacties
    • 897 weergaven
  8. Dsb-808 2Ci Viaccess

    • 2 reacties
    • 636 weergaven
  9. sagem box

    • 3 reacties
    • 845 weergaven
  10. garantie sammy na veranderen bootloader..

    • 0 reacties
    • 524 weergaven
  11. Sagem Tele 10 Nagravision te Patchen??

    • 0 reacties
    • 295 weergaven
    • 12 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 754 weergaven
  12. Nokia en Hispasat

    • 3 reacties
    • 855 weergaven
    • 13 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 800 weergaven
  13. ucas support

    • 1 reactie
    • 810 weergaven
    • 1 reactie
    • 4k weergaven


  • Berichten

    • Nog even aanvullen. Ik kan met 1 finger werken, om te typen. Om het voor mij eenvoudiger te maken ga ik zsm een nwe installatie doen met vti. Even de juiste versie opzoeken. Dan de geadresseerde Sat instellingen invoeren. Dan kom ik op dit thema terug. Ik heb TV via ziggo, dus ik kan even vooruit Als de handen weer ok zijn ga ik aande slag. Nogmaals bedankt
    • De Galaxy is niet meer te koop, ik heb hem voor € 1,00 aan mij zelf verkocht. Reden hij doet het nu al ruim 2 weken zonder problemen. Heb hem helemaal uit elkaar gehaald en ontdekte met een loepje dat er nogal wat soldeer residu onder op de printplaat zat, waaronder ook veel minimale stukjes tin. Heb met een nylon borsteltje de printplaat wat schoon gemaakt. Mogelijk was dit de reden van een en ander. Verder is deze box (mede ontwikkeld door de dealer waar ik hem kocht, naar eigen zeggen.) een rommeltje. Zo is de kast (zie foto) waarschijnlijk voor een ander ontwerp gemaakt, er zit links een lege ruimte met bevestiging punten. Mogelijk bedoeld voor een interne voeding. Overigens is de erbij geleverde externe 12 V = voeding voor maar liefst 5A en deze heeft ineens de geest gegeven (zie foto) en dat zit niet in de snoeren. De kaartlezer wil niet goed in het slot en gaat dus los zitten als je en een beetje stevig een kaart in drukt. De afstandbediening maakt af en toe geen contact met de batterijen. Maar zolang die werkt doet die het prima en geeft zeer goed beeld. Het handige voor mij is twee satelliet en een duo kabel tuner in 1 box. Dat heb je tegenwoordig verder alleen met een Dreambox of een VU van ruim 2 x deze prijs.
    • Alex 1970, bedankt, ik ga ermee aan de slag. Maar lukt even niet. Ik kan op moment niets in mijn handen houden. Ivm artrose
    • De Astra 2 frequenties veranderen vaak zo frequent dat cd waarschijnlijk het met de fastscanlijst niet bij kan houden.
    • Gevraagd : Cahors (Visiosat) polarmount - SMC 120   Niet op voorraad in Nederland, België of Frankrijk   Ben op zoek naar een nieuw of  tweede hands
×
×
  • Nieuwe aanmaken...