Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

1. 2 azboxen nodig ? 1 2

• 19 reacties
    • 6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.1k weergaven
  2. IncubusCamd 1.00

• 5 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  3. [Premium HD] ondertiteling dvd

• 0 reacties
    • 731 weergaven
    • 6 reacties
    • 8.2k weergaven
    • 15 reacties
    • 4.4k weergaven
  4. [TF7700PVR] waardes elco's

• 4 reacties
    • 4.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 18 reacties
    • 4.7k weergaven
  5. [IDL7000/Lemon070]

• 0 reacties
    • 771 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
  6. [geen schotelbakje] TV met DVB S-S2 tuners

• 2 reacties
    • 762 weergaven
    • 19 reacties
    • 10.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.6k weergaven
  7. IncubusCamd v.1.00

• 3 reacties
    • 943 weergaven
    • 21 reacties
    • 16.6k weergaven

• Die dienst was maar een uur uit te lucht heb ik gehoord alleen zullen de domeinen wel in beslag genomen zijn. Dus mensen moeten hun URL of whatever in hun boxje aanpassen als dat al niet automatisch is gebeurd. (snelcodes) Waarschijnlijk heeft dat onderzoek wat 2 jaar heeft geduurd de burger meer geld gekost dan wat het oplevert.  Het ie inderdaad water naar de zee dragen.    Verder gaat NIEMAND mij vertellen wat ik wel of niet mag kijken, ze kunnen in de schijt zakken met hun auteursrechten.!    Zo ga ik zo meteen kijken naar de thanksgiving parade op 1 vd amerikaanse zenders gewoon omdat het kan. 
    • Net bij iemand geweest, vlakbij Hersonisos, Kreta. In de buurt van toyota lid (2km vandaan). 80 cm schotel had geen ontvangst. LNB was uit de houder. Teruggeplaatst, op het oog uitgericht (geen meter bij me), en opde RTL zenders 10dB signaal, met beeld.  NPO1 had 10,5dB.
    • Ik denk dat veel mensen dat denken maar het in de praktijk lastig gaat zijn. De meeste zullen schoorvoetend meer gaan betalen tot het niet meer gaat en het alleen nog voor de rijken is.   En veel nieuwe releases verschijnen al niet meer op fysieke media maar enkel op streamingsdiensten.    Wat betreft Windows,  de meningen verschillen daarover in welke mate er wordt mee gekeken. Windows 10/11 hebben een vrijwel continue versleutelde verbinding met Microsoft servers.  Ik zou in ieder geval adviseren om smart-screen uit te schakelen, die zorgt er voor dat alles wat je download gecheckt  word bij Microsoft en dus bestanden upload naar hun servers. En zoveel mogelijk proberen lokaal op te slaan en niet in de cloud of je moet het zelf versleutelen.    Verder zoveel mogelijk van de telemetrie instellingen aanpassen of uitschakelen.    Met hun Recall functie die al in Windows 11   24H2 zit wordt alles bijgehouden wat jij als gebruiker doet, er worden om de 5 seconde screenshots gemaakt, nu kun je dat volgens hun zelf  wel uitzetten maar het AI deel in het systeem is en blijft actief ook als je geen NPU hebt, dat kan prima op een CPU draaien hetzij wat langzamer.   Met die technologie wordt het op het systeem zelf mogelijk om te bepalen of iets interessant genoeg is om bijv. door te sturen naar Microsoft. Dus ze kunnen heel gericht afluisteren of surveilleren. Eigenlijk is het een vorm van clientside scanning.   
    • ruim van te voren krijg je een verlengings voorstel per mail....meestal komt die in de spambox.....je moet dus altijd je spambox controleren....een aanbieding wordt vaak als spam gezien door het filter van de internetproviders...
    • Het organiseren van rellen en demonstraties is inderdaad business model van Amsterdam. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1222357452/gemeente-amsterdam-hielp-woke-variant-van-pride-met-fikse-subsidies-queer-amsterdam-amateuristisch-en-onbeschoft
  • Nieuwe aanmaken...