Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

    • 36 reacties
    • 2.8k weergaven
  1. Aston Xena 1500

    • 0 reacties
    • 445 weergaven
  2. [Pioneer] pioneer zwart display

    • 9 reacties
    • 518 weergaven
  3. zwart beeld

    • 5 reacties
    • 635 weergaven
  4. Compoortprobleem met de Samsung.

    • 9 reacties
    • 632 weergaven
    • 14 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 5 reacties
    • 324 weergaven
  5. Patch?

    • 1 reactie
    • 453 weergaven
  6. D-2500 IP

    • 3 reacties
    • 525 weergaven
  7. penta 1.11

    • 5 reacties
    • 926 weergaven
    • 30 reacties
    • 2k weergaven
    • 10 reacties
    • 1k weergaven
  8. hoe kan ik

    • 4 reacties
    • 391 weergaven
  9. Z-board

    • 4 reacties
    • 592 weergaven
    • 9 reacties
    • 1.3k weergaven
  10. Grundig DTR 1200

    • 6 reacties
    • 1k weergaven
  11. xtreme met usals draaibaar schotel

    • 7 reacties
    • 929 weergaven
    • 18 reacties
    • 2k weergaven
    • 20 reacties
    • 1.5k weergaven
  12. [Pioneer] Pioneer DBR-S100nl2

    • 2 reacties
    • 337 weergaven


  • Berichten

    • Dieren zijn wat dat betreft soms onnavolgbaar en als je ze op een of andere manier goed hebt weten te benaderen dan ben je plots niet eng meer en laten ze veel meer toe en vertonen gedrag wat je soms totaal niet verwacht. Zo hadden wij een konijn die veel snuggerder was dan de meeste andere konijnen. Bram was een meester in het ontsnappen uit zijn kooi om dan naar de slaapkamers van de kinderen te gaan en daar prinsheerlijk op het bed te gaan liggen. Konden we heb eerst binnen houden met alleen een klem op het deksel van zijn kooi, hij kreeg het voor elkaar om hem open te krijgen. De klem werd extra beveiligd met een paperclip maar hij trok hem uiteindelijk gewoon recht. De gewone paperclip werd een extra grote paperclip maar als je die maar lang genoeg draait en er aan trekt dan ontdek je vanzelf wel de zwakke plek en trek je die ook recht. (konijn van 6 Kg) Dus die extra zware paperclip werd een sleutelring en hij is dagen, zo niet weken met die ring aan het draaien en trekken geweest tot hij door had dat als je op het juiste moment draait en trekt dat de ring open gaat staan en je hem verder los kunt maken. Toen hebben we het maar opgegeven en kon hij vrij rond lopen. Wel hadden we hem geleerd dat hij niet van de stoep af mocht en als de kinderen hem dan meenamen naar de overkant van de straat (daar is een groot grasveld) dan was het 1 streep en hij zat weer aan deze kant van de straat, keek een keer over de stoeprand en ging wachten tot de kinderen terug kwamen. Wat hij wel deed was stiekem naar de buren lopen waar hij dan een hele boterham kreeg en dan kwam hij met die grote flaporen en de boterham in de bek terug rennen om hem hier achter het huis op te eten.   Maar we hadden ook Bas   die wist gewoon dat als ik op zaterdag naar de zaak ging om daar te klussen dat hij dan mee mocht. Als ik de sleutels van de auto pakte dan stond hij al bij de poort en rende naar de auto om bij de deur van de auto te gaan zitten wachten en als ik de deur open deed dan ging hij op de bijrijders stoel zitten en keek tijdens rit om zich heen alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Alleen bij de zaak aangekomen moest ik hem uit de auto tillen want er zelf uitspringen durfde hij niet en dan kon hij zich daar de gehele dag vermaken tot we weer naar huis gingen en dan kon ik hem gewoon roepen en kwam hij er wel aan huppelen. En dan zeggen ze wel eens van "dom konijn" en idd. zitten er domme konijnen tussen maar ook pientere die, als je dat ook wat stimuleert, je meerdere keren versteld doen staan met hun gedrag of wat ze zich uit hebben weten te denken.    
    • Hier een foto van de kat 🐈 van de overbuurman, hij klimt op mijn rollator om te zien of ik meer eten voor m heb.
    • Als ik in de tuin zit komt er altijd een gehavende merel naar me toe, dan ga ik naar binnen en haal wat te eten voor haar. Ze heeft een kale nek en haar veren zitten in de war; elke keer als ik haar weer zie ben ik verbaasd dat ze nog leeft.   Er komt ook een kauwtje naar me toe als ik op mijn bankje in de tuin zit; als ik gemarineerde kippepoten zit te kluiven, als ik haar één toegooi begint ze een vreselijk lawaai te maken om te zeggen:"die is van mij", daarna vliegt ze weg met de kippepoot in haar snavel; ze eten dus van alles!   Dan nog de kat 🐈 van de overbuurman, helaas 3 jaar geleden overleden. Hij sprong een keer op mijn aanrecht om mijn belegde boterham met rosbief op te eten (gelukkig had ik er nog geen zout en peper opgedaan), Sindsdien kwam hij altijd naast mij liggen als ik op mijn tuinbankje zat. Ik ben nooit kwaad op hem geweest dat hij mijn rosbief stal, ik moest wel lachen om zijn brutaliteit.
    • Ontvanger opnieuw opgestart om de cd zenderlijst update te activeren?
    • Met dank aan een forumgenoot bij audiofreaks voor die laatste detailfoto. Beiden zijn zeldzame jongens.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...