Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 topics in dit forum

    • 2 reacties
    • 525 weergaven
    • 16 reacties
    • 1.8k weergaven
  1. OPGEPAST

    • 4 reacties
    • 881 weergaven
  2. Galaxis IRD500

    • 0 reacties
    • 352 weergaven
    • 1 reactie
    • 356 weergaven
  3. MM+tetracrypt 1 2

    • 18 reacties
    • 4.6k weergaven
  4. Handleiding DVR 501 G4

    • 1 reactie
    • 488 weergaven
  5. Pentacrypt 1.11 is uit !

    • 5 reacties
    • 826 weergaven
  6. echostar 3000 ip

    • 5 reacties
    • 827 weergaven
    • 0 reacties
    • 390 weergaven
  7. HELP B2.00UnS medling??????????

    • 8 reacties
    • 690 weergaven
  8. Hyundai op de bon

    • 5 reacties
    • 963 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. Forums van Arnion zelf

    • 0 reacties
    • 675 weergaven
  10. Canal+ analoog

    • 10 reacties
    • 1.6k weergaven
  11. Prijsoorlog Xtreme 1 2

    • 16 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 399 weergaven
  12. ombouwen naar wanissa

    • 1 reactie
    • 619 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 474 weergaven


  • Berichten

    • nee hoor in Duitsland is het ook 240L maar zijn er wel wat voorwaarden aan verbonden zo mag een tank niet groter zijn dan 60L, moet de tank wat keurmerken hebben en moeten ze vast zijn gezet en niet los in de auto staan en mag je de brandstof alleen maar zelf gebruiken en niet doorverkopen. benzine meenemen vanuit Duitsland dus gewoon je tanks in Duitsland kopen, zijn ze ook nog goedkoper en meteen voorzien van de juiste keurmerken.
    • Net over de grens met België is een pompstation en als je daar goedkoop tankt met een Nederlandse bankpas, dan is het alsof de transactie in Nederland heeft plaatsgevonden. Waarschijnlijk speciaal zo geregeld voor ondernemers.  
    • Af en toe zie je ze wel voorbij komen de huisdieren van forumbezoekers, dus waarom niet een topic van/voor/over onze trouwe viervoeters of gevleugelde vrienden?   Ik zal de spits afbijten met Donna onze kat   Donna is een Britse korthaar van nu 3 jaar. We hebben haar vorig jaar overgenomen van iemand waar ze samen met 4 katers en wat andere poezen in huis woonde (grote boerderij in de omgeving van Emmen) De katers zaten de gehele dag achter haar aan te vangen en ze was dan van haar middel naar achteren vrijwel kaal en zat vol met krassen en korstjes. Echter ondanks dat ze doodsbang was, blies ze niet, beet ze niet, krabde ze niet en wilde alleen maar weg Dat was voor ons toch iets van "het karakter moet haast wel goed zijn" Dus we hebben de gok genomen om haar een goed huisje te geven waar ze alle rust zou krijgen en weg was van al die andere katten/katers. Ze heeft eerst 3 weken onder de bank gewoond en slechts af en toe zag je haar snel even naar de voerbak lopen om te eten en dan weer terug onder de bank. Dat eten ging met de meegekregen brokjes prima maar toen die op waren en dat soort hier niet te verkrijgen was een zoektocht naar de juiste brokjes die ze wel wilde eten. Dus denk dat we wel 8 of 9 soorten hebben gehad en soms was het een paar hapjes maar meestal een keer ruiken en zelfs niet willen proeven. Van een oom en tante blikjes mousse gekregen (overgebleven nadat hun poes was overleden) en dat was nog wel lekker en dan telkens maar weer een ander soort proberen tot we eindelijk een soort hadden gevonden die ze wel lekker vond. Alles wat ze niet lustte ging toen nog naar iemand die ik had leren kennen bij een klant van mij en die het niet zo breed had (daarover later meer want ondertussen is de grote klus daar afgerond en hebben we een andere liefhebber)   Maar gewoon met rust gelaten en de kans gegeven alles zelf te ontdekken en tot rust te komen. Na 3 weken het eerste voorzichtige miauwtje en dat ze toch wat aandacht vroeg. Eenmaal haar vertrouwen gewonnen ging het vrij snel en kwam ze kopjes geven een aai halen of gewoon lekker bij je liggen kroelen, stond bij de achterdeur om je te ontmoeten met een miauw als je thuis kwam en had al snel geleerd dat er tijdens het avondeten ook wel lekkere dingen te halen zijn (kip is ze gek op mits niet te gekruid en ook jonge kaas vindt ze heerlijk) Toen het ook aangedurfd om met haar naar de dierenarts te gaan voor onderzoek en te chippen en daar wisten ze te vertellen dat ze eerst 1 of 2 keer moest verharen voordat haar vacht weer normaal zou worden en dat klopt dus ook want de korstjes ed. zijn weg en ze zit weer mooi in haar vacht. Wel was ze een beetje te licht met slechts 2,5Kg dus gewoon doorgaan met lekker verwennen en dan zou het wel goed komen   Ondertussen hebben we haar al weer bijna een jaar is ze inmiddels 3,5 Kg en is het gewoon een heerlijk beest om in huis te hebben, ze weet precies aan te geven wanneer ze eten wil, kan je de kaas wel bijna van het brood kijken en 's morgens zodra ze merkt dat je wakker bent of dat de wekker afloopt springt ze enthousiast op het bed, duwt haar kopje onder je hand, wil lekker gekroeld worden en is dan helemaal door het dolle.   Dus ben benieuwd naar jullie dieren.  
    • En dan te bedenken dat je in NL 240 Liter mag vervoeren. In Duitsland echter is 200 liter verboden
    • Klein rekenfoutje, brandstof diesel koop ik gewoon in Nederland (benzine niet die is hier veel te duur en koop in in Dld.), maar dan wel vlak aan de grens waar het een heel stuk goedkoper is. Vandaag een actie bij het tankstation vlak bij met een extra korting was het nu 1,58.9 ,dan kan ik die glimlach haast niet onderdrukken als ik weet dat de diesel die ik 20 km verderop koop vandaag voor 1,42.09 wordt verkocht. Dus ondanks de actie (was vandaag 5 cent per liter goedkoper) nog steeds 16 cent per liter goedkoper en dan krijg ik bij dat andere tankstation ook nog zegels (elke 10L 1 zegel) en bij een volle kaart (30 zegels) 3 euro korting op een volle tank of een gratis wasbeurt voor de auto.   Maar ook toen de diesel in Dld. nog goedkoper was nog nooit vragen van mijn accountant gehad, wel dat hij aangaf "je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet zou doen"
×
×
  • Nieuwe aanmaken...