Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

    • 5 reacties
    • 837 weergaven
  1. nokia 9403

    • 0 reacties
    • 267 weergaven
  2. manhatten 5800

    • 3 reacties
    • 569 weergaven
  3. Settings 20-4

    • 7 reacties
    • 1k weergaven
  4. Transbox en Windows ME

    • 7 reacties
    • 627 weergaven
  5. Xsat 410

    • 1 reactie
    • 512 weergaven
  6. Ucas-crypt

    • 3 reacties
    • 675 weergaven
  7. Hoe satelliet invoeren Xtreme?

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
  8. Hulp nodig bij het instellen motor

    • 1 reactie
    • 757 weergaven
  9. nokia9800 satelieten

    • 0 reacties
    • 281 weergaven
  10. bedankt

    • 2 reacties
    • 636 weergaven
  11. [Pioneer] defiant

    • 3 reacties
    • 452 weergaven
    • 7 reacties
    • 730 weergaven
    • 4 reacties
    • 761 weergaven
  12. 5400 of hyundai hss 1000?

    • 8 reacties
    • 795 weergaven
  13. Manhattan 5900

    • 6 reacties
    • 701 weergaven
  14. Verschil D-box en 9500

    • 3 reacties
    • 569 weergaven
    • 2 reacties
    • 827 weergaven
  15. Kathrein ufd 515 settings?

    • 2 reacties
    • 389 weergaven
  16. @sat 9500 software vraagje

    • 9 reacties
    • 670 weergaven


  • Berichten

    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: Update 11.082 H 23.000 2/3 DVB-S2 8PSK "50388" has now been relabelled as 'Blaze'. This is the ROI version. (info thanks to kjhskj75). Update 12.129 V 27.500 2/3 DVB-S QPSK 'Eden' has now been relabelled as 'U&Eden'. 'Eden+1' has now been relabelled as 'U&Eden+1'. (info thanks to mackersdublin). NEW 10.936 V 23.000 3/4 DVB-S2 8PSK "8366" (configured SD)____No signal - Entertainment. "8381" (configured SD)____No signal - Movies. (info thanks to Digi Man). Channel 4 sluit SD-kanaal volgende maand Channel 4 sluit volgende maand de SD-versie van zijn hoofdkanaal, Channel 4, op de satelliet Een verklaring van een woordvoerder van Channel 4 luidt: "We veranderen de technologie die we gebruiken om onze kanalen uit te zenden naar Sky- en Freesat-huishoudens - zodat we iedereen de hoogste kwaliteit HD-kijkervaring bieden en het potentieel openen voor nieuwe diensten in de toekomst. satellietkijkers met HD-boxen worden niet beïnvloed De verhuizing begint later deze maand en eind november zal Channel 4 alleen beschikbaar zijn in HD bron: https://www.radiotimes.com/tv/entertainment/channel-4-sd-channels-close-exclusive-newsupdate/
    • Als het beeld , is er niks aan de hand !! Dit is dus een speciaal topklassemodel !! Ik zoek nu nog een verdeler !! 🍖📡
    • Oké: Kabel TV abonnement is gewoon alleen de coax aansluiting met signaal. De klant gebruikt uitsluitend de eigen TV (of PVR) zonder CI module. Er zijn ook nog zakelijke klanten die het signaal afnemen op 1 aansluiting en huis of vakantiepark- intern verdelen naar de kamers/ huisjes.   De aantallen van deze klanten is behoorlijk bekend. Het zou kunnen zijn dat niet altijd duidelijk is hoeveel aansluitingen de klant nog zelf verdeelt. Ik weet ook niet hoe het met de inkomsten zit vanuit die zakelijke klanten omdat ze een (oud) scherp tarief hebben.   Zoals je al aangeeft zijn er klanten die het niet anders willen dan gewoon simpel met de afstandbediening van de TV of PVR. TV kijken op deze manier is vergelijkbaar eenvoudig en goedkoop als met een app lijkt me zo.   Ik heb het al eerder geschreven maar er is nog een complex stuk engineering nodig om de veel bekeken zenders in multicast te kunnen verwerken in plaats van unicast. Dit is een noodzakelijke horde om het datagebruik t.b.v. TV niet volledig uit de hand te laten lopen. Naar mijn idee kun je veel bekeken zenders beter parallel in DVB-C laten draaien tot lineaire TV gebruik ver genoeg is terug gelopen.      
    • De entitlement spat er wel vanaf zeg.   Koopt een stekkerbak, wetende dat ie geen eigen oprit of garage heeft. Neemt bewust die gok en denkt nu die plek te kunnen claimen onder het mom van klimaat. Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.   Het idee van D-box vind ik dan wel creatief gevonden. Als ik zie hoe die man uit het artikel zijn "investeringen" doordenkt zou ik hem inderdaad wel als mentaal gehandicapt kunnen kwalificeren.
    • https://www.hln.be/buitenland/drie-duitse-kinderen-in-levensgevaar-na-eten-van-giftige-paddenstoelen-we-zien-dit-om-de-paar-jaar-terugkomen~aeb2fc3e De giftige groene knolamaniet , nou .... een fijn paddestoeltje .... 😬🤢
×
×
  • Nieuwe aanmaken...