Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. tuner 1 en tuner 2

    • 7 reacties
    • 987 weergaven
  2. nieuwe coderingvorm @sat

    • 2 reacties
    • 462 weergaven
    • 10 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. Echostar 2200 2Ci Viaccess *DELETED*

    • 3 reacties
    • 627 weergaven
  4. Nokia Dbox/wavefrontier

    • 0 reacties
    • 226 weergaven
  5. Nieuwe draaibare lijst van Piet (24-12-02)

    • 9 reacties
    • 830 weergaven
    • 1 reactie
    • 321 weergaven
  6. [Pioneer] ORF

    • 2 reacties
    • 344 weergaven
  7. Humax remote control

    • 2 reacties
    • 386 weergaven
  8. [Pioneer] dynamit

    • 3 reacties
    • 569 weergaven
    • 9 reacties
    • 814 weergaven
    • 9 reacties
    • 696 weergaven
  9. @dr.Jamall

    • 2 reacties
    • 693 weergaven
    • 0 reacties
    • 463 weergaven
  10. regiovij?

    • 2 reacties
    • 460 weergaven
  11. geen palco

    • 2 reacties
    • 771 weergaven
  12. recente kanalenlijst

    • 9 reacties
    • 700 weergaven
  13. Humax aanschaffen

    • 12 reacties
    • 834 weergaven
    • 10 reacties
    • 654 weergaven
  14. pci technotrend help help help

    • 5 reacties
    • 470 weergaven


  • Berichten

    • Afhankelijk van de fabrikant is het tegenwoordig 7 jaar ondersteuning voor nieuwe versies. Mijn Google Pixel 9 heeft dat bijvoorbeeld. (Samsung ook volgens mij)
    • Ik kan je niet helemaal volgen, sorry, maar ik ken niet al die termen.   Als Ziggo alle SD zenders uitzet en alle HD zenders codeert, dan kan elke kabel in elke woning aangesloten blijven zitten, dan besparen ze op de kosten van monteurs die de straatkasten een kabel aan en af moeten sluiten. Een ander voordeel is dat er dan data only abonnementen aangeboden kunnen worden, je moet immers een een actieve data verbinding hebben, daarnaast is door de extra ruimte meer dataverkeer mogelijk.   Wat CDS met Seca2 naar Seca3 gedaan heeft, lijkt Ziggo de stappen sneller te zetten.   Feit op 1 juli j.l.:   Geen extra pakketten die minder bekeken werden via DVB-C die, maar naar de NEXT-mini, dan wel de app van Ziggo.   Feit op 1 oktober j.l.:   Geen ondersteuning voor interactieve TV via DVB-C.   Ik ken iemand die de laatste tijd veel last van storingen via wifi en DVB-C had, een monteur van Ziggo kwam gratis langs om de boel te controleren. De kabelkast in de muur was het aan het begeven, of mogelijk niet meer geschikt, maar de splitter bleek ook niet te voldoen, dus werd die ook vervangen door een nieuwe exemplaar. De wifi en het DVB-C signaal via 2 Humax ontvangers met smartcard werkte weer prima, maar toen de monteur naar de NEXT-mini vroeg om deze in te stellen was het antwoord dat deze nog ongebruikt in de doos lag.   De monteur gaf aan dat het DVB-C signaal geen interactieve mogelijkheden meer sinds 1 oktober meer op de Humax werkte, dat was geen probleem, als het signaal maar via een smartcard in HD TV via de Humax ontvangers gekeken en opgenomen kan worden, anders gaat alles aan de kant en gaat die klant naar een andere aanbieder te overstappen.   Ziggo heeft op dit moment alleen procentueel hoeveel klanten een NEXT-mini hebben, dan wel nieuwe klanten er één in bruikleen krijgen, niet hoeveel mensen naast de NEXT-mini al dan niet in gebruik te hebben via DVB-C kijken..   Hoe snel Ziggo veranderingen zal doorzetten is denk ik een kwestie van zoveel als mogelijk klanten binnen te houden, en nieuwe klanten binnen te halen, dan wel het verlies te beperken.   Steeds meer providers willen graag dat klanten via een app van de provider kijken, is vergelijkbaar met een NEXT-mini, maar dan zonder apart kastje. Extra apparatuur verzenden en ook ontvangen kost elke provider inkomsten, een modem en een paar TV apps zijn dan een stuk goedkoper voor de providers.   Welke stap de volgende zal zijn weet ik niet, maar mijn gevoel zegt dat DVB-C verder uitgekleed zal worden, ik denk eerst met de extra betaal pakketten.die populairder zijn dan de beperkte extra pakketten die al van DVB-C verwijderd zijn, maar dat is puur mijn gevoel i.v.m. dat ze dan nog steeds niet de grote massa dwarsliggen, maar toch weer een stapje verder kunnen gaan om DVB-C steeds minder interessant te maken.  
    • Klopt maar omdat je een aflossingsvrije hypotheek hebt zijn die maandelijkse lasten wel een stuk lager en heb je nu al meer geld te besteden ipv. dat het naar de hypotheek gaat. Wij hebben nl. naast rente ook 30 jaar lang een deel aflossing betaald. Nadeel van een aflossingsvrije hypotheek is wel dat je de rente niet/niet meer van je belasting af mag trekken (of je moet die al hebben gehad voor 2013) en dat je meestal een hogere rente betaald. Vandaag de dag mag je nog max 50% aflossingsvrij financieren, de rest moet gewoon afgelost worden. Dus stel dat je huis nu 300.000 waard is met een aflossingsvrije hypotheek van 190.000 dan zal je na afloop van die hypotheek eerst 40.000 af moeten lossen voordat je de aflossingsvrije hypotheek met 150.000 kunt verlengen.  
    • Dit jaar weer via satelliet? https://www.andreincinemas.com/
    • Maar je hebt dus nog steeds maandelijkse hypotheek/rentelasten.   Huis afbetaald, dan betaal je maandelijks juist niks meer.    "Kleiner appartement kopen of huren en met het geld wat je overhoudt neem je het ervan." ? zijn m.i. helemaal geen profijtelijke opties momenteel. Die kleinere appartementen zijn er amper, en wellicht net zo duur of nog duurder dan het huis dat je hebt verkocht. Nog afgezien van de VvE-bijdragen bij een appartement.     Huren is helemaal duurder dan het hebben van maandelijkse hypotheeklasten. Het willen kopen van een eigen huis wordt juist extra aangemoedigd door de hoge huren. Met name in de vrije sector. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...