Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 topics in dit forum

  1. [TF4000PVR] Topfield neemt niet altijd op

    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  2. welke HD onvanger?

    • 6 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 77 reacties
    • 36.3k weergaven
  3. multicas v160D-D08

    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  4. MultiCas 1.60D-D07 1 2

    • 15 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 773 weergaven
    • 7 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 843 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 692 weergaven
    • 0 reacties
    • 585 weergaven
    • 6 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2.9k weergaven
  5. Releasenotes FW 0.9.3661 1 2 3

    • 35 reacties
    • 9.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 783 weergaven
    • 24 reacties
    • 8.9k weergaven
  6. USB apparatenbeheer

    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven


  • Berichten

    • Met radiopiraten die op verzoek draaide waren ooit goed beluisterd, echter was er toen nog geen sprake van commerciële radio.   De regels van een publieke omroep kan je heel eenvoudig overboord gooien door commercieel te gaan, nadeel is dat uitzendrechten een heel stuk duurder worden naast de vergunning die voor een commerciële omroep nodig is.   Als je het over 6 FM zenders hebt, dan heb je het over een streekomroep, voor lokale adverteerders is dat te duur en niet interessant.   Er is een eenmalige subsidie ter beschikking gesteld voor de start van DAB+, maar als men er geen gebruik van maakt, want ook daarvoor moeten extra uitzendrechten betaald worden.   Broadcast Partners levert zenders, nou ja, iets wat er op lijkt, je moet maar niet de binnenkant van de kast bekijken, de tranen springen spontaan in je ogen van hoe dat een type keuring heeft gehad.   FM gaat hoe dan ook uit, het heeft zeker in 2032 geen toegevoegde waarde meer, over kwaliteit tussen FM en DAB+ met een te krappe bitrate zou ik voor FM gaan, maar wie zit er op een zender met een klein bereik te wachten waarbij de oren van je kop gekletst worden, dan pak je zelfs bij landelijke zenders een eigen streamingdienst om van de reclame af te zijn.   Ook lokale- en streekomroepen hebben geen toekomst meer, iedereen kan via het internet een eigen zender opzetten. Er zitten kosten aan, maar opzich valt dat mee. Het grootste probleem is dat ze niet meer in de berg met zenders terug te vinden zijn, met als veel andere omroepen die in die ene week dat er echt wat in een gemeente aan een feest is, mensen het proberen terug te vinden.   Misschien is het nieuws je gisteren ontgaan, maar ODIDO gaat via 5G concurreren met kabel en glasvezel, wellicht dat een lokale- en streekomroepen in de berg met zenders nog te streamen is, die kwaliteit zal ongetwijfeld hoger zijn voor radio en TV dan direct bij KPN en Ziggo, want het is dat ze bepaalde zenders moeten doorgeven, maar dan zo minimaal mogelijk, en dan ook nog flink geknepen om de bandbreedte voor wat mensen willen kunnen gebruiken.   Publieke lokale- en streekomroepen moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen, anders is het geen publieke omroep. Of dat nou leuk is of niet, het is al jaren zo, ik denk ook niet dat al die herhalingen zullen veranderen.   Digitenne is nog iets tijdelijks, alleen de NPO zenders en de publieke regionale/provinciale omroepen zullen met belastinggeld in de lucht gehouden worden, voor het lokale nieuws zijn er websites en wekelijkse gratis kranten die vaak wel goed gelezen worden.   Waarom zou men nog DAB+ en DVB-T2 publieke radio nog naast elkaar laten draaien? Het is dubbel en zinloos, het kost inderdaad te veel geld, dus lokale- en streekomroepen zullen nooit via DVB-T2 door gegeven worden, te duur en meer uitzendrechten.   Via YouTube kan je een eigen kanaal met reclame van YouTube beginnen, want YouTube wil er ook geld aan verdienen.   De huidige FM band zal ongetwijfeld voor andere communicatie gebruikt gaan worden, want waar vooral deze regering alles om draait is geld weghalen waar ze het weg kunnen halen, dus veilen die boel.   Canal Digitaal heeft haar eigen strategie uitgestippeld, ik vrees dat satelliet op een gegeven moment afgestoten zal worden, er zijn te veel alternatieven die steeds beter worden.   Ik ben heel benieuwd hoe ODIDO aan het einde van dit jaar 5G zullen inzetten, want data via de ether is goedkoper dan data over kabels die naast ingegraven zijn en worden, ook nog concurrentie in zit, maar de hoofdhuurder het meeste voorrang heeft.   ODIDO zegt onder de prijs van kabel en glasvezel te gaan zitten, wel met de vraag boven een gemiddeld huishouden.
    • Ik weet zo goed als zeker dat niemand mijn wachtwoord weet. Ik gaf al aan dat ik met diverse browsers heb gerommeld.   groet MJ
    • Door het wachtwoord te wijzigen heb je dus de zwart lezer(s) belet om nog van jouw account gebruik te kunnen maken.    Er las dus, meer dan waarschijnlijk, iemand mee met jou account.    Mvg
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: ️Over een paar uur verschijnt er een zeer krachtige transponder op de Turkmen-Alam-satelliet met een parameter van ongeveer 12385 Horizontaal. hier zal Afghanistan International, naast een of twee andere kanalen die tegen de Taliban-regering zullen zijn, worden uitgezonden.
    • In Spanje worden antennes zo uitgericht om piraten zenders te ontvangen horizontaal van een zendmast.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...