Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 topics in dit forum

  1. [Nokia 9500] mm9500 draaibaar maken

    • 10 reacties
    • 489 weergaven
  2. [Strong] Strong V22 ALL-PPV & FTA

    • 7 reacties
    • 600 weergaven
  3. hyunddai hss1000-ir

    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
  4. Astra

    • 2 reacties
    • 718 weergaven
  5. [Nokia] Sandra 1.82.0 DVB software??

    • 7 reacties
    • 526 weergaven
    • 1 reactie
    • 344 weergaven
  6. oude humbox

    • 2 reacties
    • 320 weergaven
    • 24 reacties
    • 959 weergaven
  7. [Pioneer] patchen 110

    • 3 reacties
    • 378 weergaven
    • 3 reacties
    • 842 weergaven
    • 1 reactie
    • 388 weergaven
  8. [Nokia] DVB Sandra

    • 2 reacties
    • 260 weergaven
  9. [Nokia] noonemanit

    • 2 reacties
    • 489 weergaven
    • 1 reactie
    • 287 weergaven
    • 0 reacties
    • 419 weergaven
    • 1 reactie
    • 695 weergaven
  10. [Pioneer] Weekly EPG weg na patch 4.11

    • 3 reacties
    • 443 weergaven
  11. aston simba 202

    • 1 reactie
    • 445 weergaven
  12. gezocht: FAQ over Humax Diseqc

    • 6 reacties
    • 439 weergaven
  13. [Strong] leven

    • 1 reactie
    • 503 weergaven


  • Berichten

    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: ️ Breaking News & Exclusief: De Taliban-regering heeft een buitengewoon grote jamsignaal afgestuurd op het Afghanistan International ! In de afgelopen dagen heeft de Taliban-regering uitgebreide en directe jamming gestuurd op de verticale transponder 11221 V 27.500 Afghanistan International vanuit Kabul. Deze storing heeft, net als de directe storing die in 2009 naar de Eutelsat-satelliet werd gestuurd, de transponder over de hele omgeving beïnvloed en omvat niet alleen het grondgebied van Afghanistan. Naast Afghanistan International zijn er veel Perzischtalige zenders beschikbaar op deze frequentie, die ook is getroffen door verstoringen. Momenteel heeft WNS deze zender voorzien van een andere transponder, namelijk 10762 H 30000. Binnenkort worden een derde en vierde Transponder aangekondigd om de inmenging van de Taliban-regering tegen te gaan.
    • ZDF-televisieprogramma's in SD worden op 18 november 2025 definitief stopgezet.   https://presseportal.zdf.de/pressemitteilung/zdf-beendet-sd-ausstrahlung-ueber-satellit-zum-18-november-2025
    • Beste , nog even een toelichting  : Ik en mijn vrouw gebruikenthuis  samen een smartphone  om  te bellen  , daarnaast hebben we nog een vast nummer waarop wij alleen gebeld worden . Het probleem ontstaat  als een van beide apart de deur uit is  . Een tweede telefoon met abonnement is niet rendabel  ( 24 x 7.50  = 180 euro voor 2 jarig abonnement ).omdat wij meestal gezamenlijk  weggaan  ( beide met pensioen ).  Als  oplossing  dacht ik  een tweede toestel met prepaid  aan te schaffen.  Heeft iemand misschien een andere suggestie    Mvg Hans    
    • 16,0°E  12604 H 6333  DVB-S2 8PSK FEC 2/3    Nameless....     HD  4:2:0  FTA   16,0°E  12552 V 7200  DVB-S2 8PSK FEC 3/4   NLFLEV_HOL-90 A (Flevosat.nl) HD  4:2:0  BISS     PDC European Tour in Antwerp Expo
    • Hier vind u misschien de reden. Uit gegevens van Canal Digitaal blijkt dat op 22 mei de eerste wijziging aanstaande is. Dan wordt namelijk de foutcorrectie van door Canal+ Luxembourg op de Astra3-satellietpositie gebruikte transponders omgezet naar 3/4. In de meeste gevallen gebruikt Canal+ Luxembourg nu 2/3 als foutcorrectie. Gelijktijdig wordt de symbolrate van de transponder op 11934 Mhz verticaal omgezet naar 29900. Hierdoor gebruiken vanaf dat moment alle Canal+ Luxembourg transponders op deze satellietpositie deze symbolrate. Deze omzetting zorgt ervoor dat met dezelfde transponderruimte meer zenders geleverd kunnen worden. Het wijzigen van deze ontvangstparameters zorgt er wel voor dat apparatuur opnieuw ingesteld moet worden. Wie de Canal Digitaal of TV Vlaanderen fastscanzenderlijst gebruikt hoeft niets te doen of in uitzonderlijke gevallen alleen deze zenderlijst opnieuw in te laden. Bij gebruik van eigen zenderlijsten moet de kijker wel zelf handelingen verrichten. Misschien de schotel eens opnieuw afstellen,door de wind of storm, kan die een paar mm verplaatst zijn, en het kan ook aan de parameters liggen, die zijn veranderd vanaf 1 september denk ik had een multienne qatro antenne,en door de verandering van de parameters kreeg ik meer frezers en blokken,ik heb  nu een Triax met  schotel met 1 LNB dus alleen voor de sat 23.5  geplaatst en alles is terug normaal. Het kan ook aan de LNB liggen, die nog eens fijn afstellen, of een andere proberen,ik weet niet dat een M7 een oscam gebruikt, zoals in een dreambox of VU ook de  diseqc kan fout gaan als u verschillende LNB op de schotel hebt.    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...