Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 79 reacties
    • 41.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 699 weergaven
  1. Wat nodig voor WLAN

• 1 reactie
    • 820 weergaven
    • 4 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 18 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 8 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 951 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 912 weergaven
    • 14 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 653 weergaven
  2. Ipbox 900Hd E2 blokkeerd

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 12 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. S box 8080 sd ontvanger, hoe kanalen herschikken?

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  4. Incubuscamd 0.88 is uit 1 2 3 4

• 51 reacties
    • 20.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. problemen met IPBOX 9000HD en TV-vlaanderen

• 0 reacties
    • 616 weergaven
  6. [Pioneer] pioneer flasen zonder jtag

• 1 reactie
    • 727 weergaven
    • 13 reacties
    • 5k weergaven

• Hier op Naxos bij de minste regenval is Astra 3 en Hotbird weg. Gelukkig regent het hier niet veel (meer)....
    • Ik ben ooit begonnen met een 5" scherm, dat werd een 6", daarna een 6,5" en nu een 7" zodat ik ook nog zonder bril kan zien waar ik naar toe moet. Maar ook die oude krijgen nog steeds updates en nee daar heb ik nog nooit voor betaald (zat gewoon bij de aanschafprijs in) Wel krijg je ook regelmatig voor de software "Garmin Express" een update. Het mooie is wel dat als je 1 toestel  hebt gekocht met Cyclops ( de flits locaties in Europa van Garmin) dat je die dan ook op de andere toestellen kunt zetten en gebruiken. Zwak punt is wel de accu van het systeem, die houdt het bij mij nooit langer dan 2 jaar vol. Ik heb ondertussen al 7 toestellen in gebruik en de laatste 2 kan ik ook koppelen met mijn telefoon of de Wifi thuis/of aan de zaak en die halen dan de updates tijdens het rijden al op zodat ik hem thuis niet meer rechtstreeks aan de PC hoef te hangen.
    • Nee, die zijn niet bijgetankt. Deze 2 zijn gekoppeld aan een MEV van Northrop-Grumman. Satellieten die bijgetankt kunnen worden zijn er nog niet omdat de "tanksatellieten" er nog niet zijn.   https://www.northropgrumman.com/space/satellite-services-in-space
    • Ik heb ook Garmin + lifetime updates. Maar de updates waren halverwege 2024 voorbij. De lifetime van het apparaat niet. Zo heel snel verandert het wegennet ook niet, dus ik denk dat ik nog wel een paar jaar plezier van mijn Garmin Nuvi heb. Zeker internationaal, want je krijgt heel Europa (ex Rusland en Belarus, maar wél heel Ukraine) plus Turkije. Als ik een nieuw apparaat zou kopen wil ik weer lifetime updates voor zo'n eenmalig bedrag. Was destijds €80 meen ik. Heb het denk ik zo'n 20 jaar gebruikt.
  • Nieuwe aanmaken...