Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 326 weergaven
  1. Uitval van CI-module

• 2 reacties
    • 382 weergaven
  2. voor trust

• 0 reacties
    • 344 weergaven
  3. [Nokia 9500] Nokia 9500 ???

• 8 reacties
    • 450 weergaven
    • 3 reacties
    • 586 weergaven
  4. 5300allcam 1 2 3

• 33 reacties
    • 3.6k weergaven
  5. [Nokia] file voor nk9800 seca

• 3 reacties
    • 594 weergaven
  6. [Strong 8000] strong 8000 probleem

• 5 reacties
    • 277 weergaven
  7. [Strong 8000] Wat met een strong 8000

• 1 reactie
    • 593 weergaven
    • 4 reacties
    • 489 weergaven
    • 3 reacties
    • 582 weergaven
  8. [Pioneer] File voor taq en kiosk

• 1 reactie
    • 324 weergaven
    • 0 reacties
    • 678 weergaven
  9. [Strong 8000] Strong 8000 Firmware

• 6 reacties
    • 457 weergaven
  10. [Nokia 9500] Nokia mediam 9500

• 2 reacties
    • 509 weergaven
  11. [Nokia] Plus ?

• 1 reactie
    • 291 weergaven
  12. Nog nieuwere firmware:

• 2 reacties
    • 6.5k weergaven
  13. fout bij backgrondpatcher

• 1 reactie
    • 213 weergaven
    • 1 reactie
    • 400 weergaven
  14. Nieuwe firmware en settings!

• 1 reactie
    • 6.6k weergaven

• goed eigenlijk want dat is makkelijk te vervangen of te overbruggen .Aparte schakelaar desnoods en apart voedingsconnectortje en eventueel er naast een gaatje boren om die te monteren  
    • Er is een gezegde, de aanname is de moeder van alle fuckup´s!😁   Maar je bent nu een stap verder, het gaat je lukken!
    • Ik heb dit in 2020 gehad met mijn toen 6 maanden oude VU+Ultimo4K. Knal en dood. Bleek de SoC gescheurd/ontploft te zijn! Heeft toen maanden geduurd on hem vervangen te krijgen. Ze wilen hem eerst omruilen voor de VU+Duo4K maar die mist een tunerslot. Heb dat steevast geweigerd. Op het laatst heeft de Europese importeur een nieuw vervangend apparaat gestuurd... Deze draait alweer 4 jaar probleemloos gelukkig..
    • Ja je hebt gelijk, ik heb toch even met een losse speaker kabel de 12 volt aangesloten op dat punt waar ik die 3.x volt meette (waar de pijll bij staat op de foto) ,en dan licht het display op en gaat die opstarten.  Dus dat blok met de schakelaar en de aansluiting is intern defect.       
    • Als technicus vond/vind ik dat geweldig mooi en inderdaad een Tektronix oscilloscope was een heel bezit. Bij Global TV hadden we in de werkplaats enkele 465`s met de digitale voltmeter er boven op. Voor SD analoge broadcast toepassingen had je aan 100 mHz bandbreedte voldoende. Ook onontbeerlijk is een 2e vertraagde tijdbasis, vooral voor het instellen van de looptijden in de TV studio´s. En zoals ceesv al zei kom je aan een WFM en Vectorscope (toendertijd) niet voorbij. In onze archiveringsafdeling gebruiken we ze nog steeds, vooral de WFM 300. De 545 en 547 waren ook referentie oscilloscope´s en lang voorgeschreven als het om metingen ging vanwege de ARD/ZDFPflichtenheften met de RBT (Rundfunk Betriebs Technik). Ik zelf heb een Tektronix 2335 scope en die is uit mijn werkplaats niet weg te denken. 2 Kanlen, 100 mHz en vertraagde tijdsbasis. Lekker compact. Ik heb hem ooit nog eens laten calibreren bij Tektronix in Köln.  
  • Nieuwe aanmaken...