Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 topics in dit forum

  1. System ID

    • 7 reacties
    • 533 weergaven
  2. [Nokia 9200] MM9200 1 2

    • 28 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 16 reacties
    • 13k weergaven
    • 1 reactie
    • 317 weergaven
  3. Humax 5400 Z ?

    • 4 reacties
    • 970 weergaven
    • 1 reactie
    • 391 weergaven
  4. [Nokia 9500] nokia 9500

    • 1 reactie
    • 311 weergaven
  5. [Nokia] allsas4

    • 2 reacties
    • 364 weergaven
  6. [Nokia] probleem cam

    • 2 reacties
    • 515 weergaven
  7. big brother

    • 1 reactie
    • 269 weergaven
  8. [Pioneer] pionero 3.0

    • 5 reacties
    • 500 weergaven
  9. Hyundai HSS-1000ir

    • 1 reactie
    • 432 weergaven
  10. Waarom geen 36V motorsturing op dit apparaat?

    • 2 reacties
    • 6.9k weergaven
    • 11 reacties
    • 848 weergaven
  11. Patchen Asscom receiver (type 1)

    • 3 reacties
    • 711 weergaven
  12. [Nokia] Nokia ombouwen met DVB2000 1814

    • 3 reacties
    • 546 weergaven
  13. [Nokia] TAALKEUZE WIJZIGEN

    • 4 reacties
    • 2.3k weergaven
  14. Leuke settings editor echostar 3000ip

    • 4 reacties
    • 628 weergaven
  15. Hyundai 1000 beter dan HumaxZ5400

    • 8 reacties
    • 505 weergaven
  16. EchoStar DSB9800 - GOLDCARD

    • 1 reactie
    • 355 weergaven


  • Berichten

    • De signaalwaarden van een ontvanger, of in jouw geval een TV, is slechts een indicatie. Meer of minder is het niet. En als ik jouw verhaal lees ( van A t/m Z ) is er ook niets aan de hand. En wanneer je bij slecht weer tot zeer slecht weer nog steeds beeld hebt, dan is de schotel goed genoeg uitgericht Wil je echt weten welke signaalwaarden je ontvangt op je schotel, dan zul je dat moeten meten met een echte professionele satelliet uitricht apparaat.  
    • Sprietje.  Nee garantie is afgelopen.  Tv gekocht hier in Denemarken.  Tv is voor de Scandinavische markt gemaakt.  Heb handmatig ook alle nummers veranderd tot ik de Nederlandse zenders handmatig kon inladen.  Denk Daarom ook dat het de zwakke software van de tv is.  Heb ook geen problemen met de ontvangst Heb goed beeld en is nog nooit uitgevallen bij slecht weer . Maar ik vindt het kwaliteit singaal op alle Nederlandse zenders zo  laag. Hoogste singaal op  rtl zenders 62 % .de npo zenders rond de 55 % . Daarom ben ik vaak aan het experimenteren om er meer rendement uit te Halen.  Als ik dan zie dat mensen met dezelfde schotel in nederland rond de  90 + zitten.  En Denemarken in dezelfde Footprint valt.  Laat het je weten of het lukt.  
    • In mijn eerder topis schreef ik al dat ik tegen een Cahors smc 120 was "aangelopen". Nu ik nog eens goed kijk naar de montage van de LNB(houder) valt mij op dat er een adapter tussen de LNBhouder en de aluminium draagarm zit. Het blijkt dat daarmee de LNB(houder) iets in/uit (??) het brandpunt gezet kan worden ?. Wie kan me wijzer maken ? Dat heeft cahors immers zeker niet voor niets gedaan.   wat is HET brandpunt en met welke reden heeft cahors bedacht dat je hem middels de adapter ook op een andere positie kan monteren ?    foto1 de houder gemonteerd ZONDER de adaptor. de houder ligt daarmee vlak op het aluminium, ik heb het gevoel dat dit het absolute brandpunt zou moeten zijn ??               Op foto 2 de aluminium arm met alleen de adapter   foto3 de LNBhouder gemonteerd met adapter waarbij te zien is dat er een zeker hoek bestaat tussen de houder en de draagarm          
    • Tja, een schotel midden in de maisvelden. Is dat rimboe? Kijk naar deze schotel. Die werd telkens gesloopt door de apen. Daar hebben ze een kooi overheen moeten zetten om apenvandalisme te voorkomen. Dat is pas rimboe.  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...