Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 topics in dit forum

    • 1 reactie
    • 609 weergaven
  1. zendernamen beveiligen

    • 6 reacties
    • 1.9k weergaven
  2. [Nokia] cam ombouw

    • 6 reacties
    • 642 weergaven
  3. Nul modem kabel

    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  4. No Services were registered na patch

    • 4 reacties
    • 366 weergaven
    • 1 reactie
    • 379 weergaven
  5. Nieuwe FIX op NL versie 3.1+ CAM

    • 13 reacties
    • 884 weergaven
  6. 5300 waardeloos of nieuw leven?

    • 2 reacties
    • 937 weergaven
  7. Allcam max. 9 aanbieders?

    • 5 reacties
    • 409 weergaven
  8. UITGEBREIDE EPG WEL MOGELIJK !!!!

    • 2 reacties
    • 983 weergaven
  9. diseq A_B ???

    • 7 reacties
    • 587 weergaven
  10. HANDLEIDING

    • 6 reacties
    • 951 weergaven
  11. Humax IRCI 5400 op PC

    • 6 reacties
    • 3.3k weergaven
  12. asscom

    • 1 reactie
    • 353 weergaven
  13. pace 500 handleiding

    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  14. knipperen Spice Platina

    • 10 reacties
    • 614 weergaven
  15. [Pioneer] oude software voor pioneer

    • 0 reacties
    • 512 weergaven
  16. Geen beeld

    • 3 reacties
    • 541 weergaven
    • 1 reactie
    • 447 weergaven


  • Berichten

    • Hier de hele beschrijving.  Leuk werk voor een regenachtige zaterdagmiddag. 
    • Ik weet niet of je met de regels van het Commissariaat voor de Media bekend bent, dan met name lokale omroepen? Die moeten allen een programma bepalend orgaan hebben, moeten een afspiegeling van de regio waar ze zich op richten zijn, de programma's moeten tussen 7 uur in de ochtend tot 23 uur in de avond voor 50% gevuld zijn met cultuur, nieuws, lokaal gebonden programma's en dergelijke zijn, de overige 50% mag muziek zijn, reclame telt daarin niet mee.   Voor menig lokale omroep is dat onhaalbaar, men probeert lokale omroepen in streek omroepen over te laten gaan, probleem wat dan onstaat is dat de adverteerders afhaken die lokaal gebonden zijn, want dat is naast te duur, een te groot gebied.   Vergeet niet dat DAB+ tijdelijk door de overheid gefinancierd wordt, dat moeten de lokale- en streekomroepen later zelf gaan betalen, dat gaan ze niet redden met de omroep bijdrage die uit de belastingen vandaan moet komen.   Het is goed dat FM zenders van meestal Broadcast Partners uit de lucht getrokken worden, er is ooit een type keuring geweest, maar ik heb zenders gezien die volledig zwevend gebouwd waren, waarvan je achter je oren gaat krabben hoe die op de markt gekomen zijn.   Via DAB+ zijn zenders niet meer in eigen beheer, misschien is dat maar beter ook gezien er veel geknoeid aan diverse zenders is (geweest). Wat ik begrepen heb gaan de DAB+ zenders van Broadcast Partners komen, dat voorspelt niet veel goeds, tenzij elke zender apart gekeurd zal worden.   Veel commerciële zenders hebben weinig tot geen verplichtingen, de kosten zijn wel een heel stuk hoger i.v.m. commercieel. De kavels die beperkingen hebben gaan goedkoper via de veiling van de hand, en ook de kwaliteit tussen lokaal, regionaal en landelijk zit qua bitrate een behoorlijk verschil.   Ik hoor en zie dat mensen steeds meer voor hun eigen muziek zorgen, daar zijn voldoende middelen voor, in de auto staat vaak de radio bij FM via RDS op file of spookrijders ingesteld, zelfs het nieuws wordt steeds minder gevolgd.   Het nieuws kan je binnen no-time van de diverse nieuwswebsites vinden, websites in overvloed, al springt er één goed bovenuit.   Radio als TV moeten concurreren met (gratis) streamingsdiensten, dat was er voor internet nog niet zo goed beschikbaar was een ander verhaal. 1 persoon kan slechts 1 radio zender, TV zender of streaming luisteren dan wel bekijken, het aanbod is zo enorm hoog en behoorlijk plat dat mensen tegenwoordig een hoop andere dingen doen, want men is niet meer afhankelijk van radio en TV met de mogelijkheden van vandaag, of eigenlijk veel eerder.   Ik denk dat de vrijgekomen frequenties op de FM band eerder aan commerciële doeleinden geveild zal worden dan aan DAB+, anders levert dat de schatkist te weinig op.   Regionale omroepen dat op provincie Zuid-Holland na eigenlijk allemaal provinciaal zijn redden het met een veel grotere omroep bijdrage uit de belastingen veel makkelijker met reclame die voor een groter gebied wel interessant is makkelijk, die kunnen betaalde krachten inzetten. RTV Noord-Holland en AT5 moesten ooit fuseren, dat lukte niet, waardoor AT5 de commerciële weg ingeslagen is, echter is het "dorp" Amsterdam wel wat groter dan menig andere gemeente, daarbij heb je ook mensen die Amsterdam ontvlucht zijn, maar toch graag naar hun zender willen kijken, al heb je ook dagjesmensen die het leuk vinden om te zien wat ze herkennen.   Ik zie DVB-T2 op de NPO na, dus Digitenne, ook op een gegeven moment verdwijnen, er zijn veel andere mogelijkheden, maar of men voor pulp zenders betalen wilt, dat zal de toekomst uitwijzen die dichterbij is dan men denkt. Digitenne wordt alleen maar duurder, KPN geeft geen cijfers, maar een volgende ronde Digitenne betwijfel ik of dat er werkelijk zal komen, veel mensen hebben aan de NPO zenders voldoende als ze in Nederland op vakantie zijn.   CDS is niet voor niets steeds verder zenders in een pakket over het internet aan het aanbieden, er blijft steeds minder in de lucht wat voor een klein land als Nederland interessant is.   Wat er met de vrijgekomen frequenties gaat gebeuren, ik weet het niet, voor telecom providers lijkt mij dat het te laag is om er snelheid over te halen is, wellicht dat er commerciële TV gratis aangeboden gaat worden, de adverteerders willen niet graag achter een betaalmuur zitten, dan kunnen er weer kavels geveild worden.   Er is enorm veel aanbod, vaak veel van hetzelfde, wat moet men ermee?   De toekomst die dichtbij is dan de men denkt zal het uitwijzen.  
    • Kijk nog is naar de ident.  😉  
    • Uit deze logging blijkt dat er emm's verstuurd worden naar ouw C+NL kaart. Maar voor ecm's word de kaart niet gebruikt, no matching reader. Het probleem lijkt zo te zien in de dus in de reader groups te zitten? Zonder dat je jouw config files en het log sinds opstarten van oscam openbaar maakt, is hier weining meer over te zeggen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...