Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 2.4k weergaven
  1. patchen

• 2 reacties
    • 448 weergaven
  2. fun 3in1

• 4 reacties
    • 491 weergaven
  3. Help!! Fun + Humax5400

• 6 reacties
    • 591 weergaven
  4. [Nokia] Nokia 9902s en welke files.

• 0 reacties
    • 496 weergaven
  5. [Nokia] Nokia 9902 S HDD

• 5 reacties
    • 649 weergaven
  6. [Nokia] irdeto probleem

• 0 reacties
    • 372 weergaven
  7. [Nokia] nokia 9650

• 1 reactie
    • 406 weergaven
  8. 5400irci niet leverbaar? 1 2

• 17 reacties
    • 925 weergaven
  9. [Nokia] Nokia 9902s bug? Wie helpt?

• 3 reacties
    • 414 weergaven
    • 5 reacties
    • 513 weergaven
  10. [Nokia] Nog een ander CAM vraagje

• 2 reacties
    • 440 weergaven
  11. HIC10306PNL is klaar!!!

• 12 reacties
    • 681 weergaven
  12. alcam patch

• 3 reacties
    • 495 weergaven
  13. 12V uitgang

• 10 reacties
    • 513 weergaven
  14. YES !!! de nieuwe firmware release 1 2

• 19 reacties
    • 3.8k weergaven
  15. Echostar op eens ac3

• 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  16. [Strong 4375] strong 4375

• 2 reacties
    • 479 weergaven
    • 2 reacties
    • 408 weergaven
    • 4 reacties
    • 420 weergaven

• Veel mensen op deze site zullen vast wel gehoord hebben van Tektronix meet & broadcast apparatuur. Tektronix, een Amerikaans merk van onevenaarbare  goede kwaliteit, uiterst betrouwbaar en daarom hoog geschat bij technici wereldwijd. In de jaren 80/90 werkte ik voor Grass Valley Group. Tektronix (uit Beaverton, Oregon) was 100% eigenaar van Grass Valley Group (California) De extreem goede kwaliteit van de Tektronix meetapparatuur zag je ook gelijk weer terug in de producten van Grass Valley die Broadcast apparatuur fabriceerd. Grass Valley is nu inmiddels in handen van Belden Inc uit Canada. Daarvoor waren ze in handen van het Franse Thomson en daarna Bosch Darmstadt. Nu kwam ik op Joetjoep een filmpje tegen gemaakt door mijn ex- GVG collega Randy Hall over het Tektronix museum. Randy heeft meegewerkt o.a. als Product Manager voor verschillende beeldmixers zoals het legendaire Model 100/110, 200, 250 en meer. Toen ik dit filmpje zag, kwamen weer veel herinneringen terug vooral uit mijn tijd bij Global TV, Toronto en de Grass Valley Group Duitsland vertegenwoordiging. Hier zie je dat Tektronix niet weg te denken is uit de Broadcast wereld en aanverwandte industrie. Ik heb zelf een Tektonix oscilloscope en die doet zijn trouwe dienst al meer dan 45 jaar, nooit kapot geweest. Hier het filmpje:      
    • Er was eens een tijd dat de dingen heel anders waren en dat de natuur een veel belangrijkere rol speelde in het leven in steden. Het is jammer dat we dit evenwicht aan het verliezen zijn.
    • het lijkt echter dat ze niet alleen lokaal verdwijnen, maar goed daar is ook onderzoek naar gedaan bijen en hommels voor de zo noodzakelijke bestuiving van @Eduard07 zijn appelbomen zijn er amper nog  
    • Dat lijkt me vanzelfsprekend @Eduard07 maar mijn opmerking was ook enkel cynisch bedoeld.   Als je het Cynisme van de overheid kent snap je natuurlijk waarom we doorgaan met PFAS uitstoot en "gewasbescherming" in levensmiddelen en in het oppervlakte water. Gewasbescherming of landbouwgif https://www.akkerbouw-van-nu.nl/milieu/gewasbescherming/   dementie en parkinson lijkt op een geaccepteerde volksziekte te worden net zoals kanker door roken van tabak of vapes   @Mojo voor het ombouwen van leegstaande kantoren naar woningen is een herbestemming nodig die ook moet passen in het gemeentelijke bestemmingsplan, dus bestemmingsplan wijziging! Iets waar gemeentes voor gruwen wegens de ambtelijke kosten. Maar er zijn al voorbeelden zat waar dat is gedaan. Echter kantoorgebouwen zijn meestal op een heel laag niveau mbt bouwfysica gebouwd (geluid en energetisch) en dus is de aanpassing redelijk duur. Zelfredzaamheid van bewoners met betrekking tot vluchten bij brand is meestal ook niet zo makkelijk om aan te passen. Beleggers en vastgoedfirma's in kantoorpanden doen het minimaal nodige om aan de bouwbesluit eisen te voldoen dus is er veel nodig om aan te passen.   Le Corbusier had destijds al een soort visie van een naar wens in te vullen casco, dat met een interieur kon worden gevuld, net als een rolls royce of een deux chevaux die in een parking staan.  
    • Ja maar hoe zit het dan met bouwvoorschriften? Zijn die gelijk voor bedrijfspanden en woningen? @Tonskidutch weet jij of dit zomaar kan?
  • Nieuwe aanmaken...