Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

1. Hoe Patch in 5400

• 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.8k weergaven
  2. fortec star 5400 (is dit iets)

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  3. [Strong] EPG Verdwenen

• 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. ik word gek!!! 1 2

• 15 reacties
    • 768 weergaven
  5. Fortecstar 5400

• 6 reacties
    • 425 weergaven
  6. Upgrade via Astra

• 3 reacties
    • 822 weergaven
  7. humax 5700

• 0 reacties
    • 529 weergaven
  8. 5400 + Aston doet nix meer

• 9 reacties
    • 796 weergaven
  9. Micronik TV-Box 1400

• 3 reacties
    • 508 weergaven
  10. pace decoder analoog

• 0 reacties
    • 462 weergaven
  11. [Nokia] 9302s/strong 8000

• 0 reacties
    • 544 weergaven
  12. [Nokia] Nokia 9302 S

• 5 reacties
    • 770 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
  13. Humbox V4.0

• 4 reacties
    • 434 weergaven
  14. help hummie5400

• 1 reactie
    • 303 weergaven
    • 3 reacties
    • 893 weergaven
  15. patch

• 1 reactie
    • 429 weergaven
  16. Fortec- star IRCI -5400

• 1 reactie
    • 496 weergaven
  17. een kanaal inladen

• 2 reacties
    • 429 weergaven

• 10°E 11178 V 7200 Aut  ID: TUR-041 MAIN
    • Maar Flysat die melde gisteren dus vandaar dat ik het post.  En het zal wel een uitdaging zijn om Express 80 vanuit Nederland te ontvangen maar het is niet onmogelijk! Als ik naar de beams kijk kun je met een schotel tussen 100 en 150 cm in Oost en Zuidoost Nederland dit sataliet in terorie ontvangen alleen moet je denk ik heel hoog op een flat zitten wil je dit sataliet ontvangen want de schotel kanteling om dit sataliet te ontvangen is maar 1,2 graden !!!  @all ik ben heel nieuwsgierig of wij in Nederland dit sataliet kunnen ontvangen! İs er iemand op dit forum die in Nederland en Duitsland woont de moeite wil doen om Express 80 (80 graden oost) te ontvangen?? Helaas woon ik zelf op een verkeerde locatie om dit sataliet überhaupt te kunnen ontvangen....  İk ben erg nieuwsgierig wie het lukt om dit sataliet te ontvangen, willen jullie het mij aub het laten weten??     İk heb net even weer  naar de beam ontvangt gekeken , schatting vanaf Enschede tot aan Limburg kun je het met een schotel van 1 meter ontvangen en vanaf Hengelo (ov) kun je het ontvangen met een schotel vanaf 1,20 meter. İk ben echt nieuwschierig of we dit sataliet kunnen ontvangen! İk ga er van uit dat de berekeningen van Lyingsat juist is!!
    • Er is al decennia lang niet of veel te weinig geïnvesteerd in het verzwaren van de gehele elektriciteitsvoorziening. Ook diverse waarschuwingen richting politici en andere verantwoordelijke beleidsvoerders / netbeheerders over een veel te krappe / zwakke elektriciteitsvoorziening zijn decennia lang in de wind geslagen. Diverse vakmensen hebben al lang zien aankomen, dat de elektriciteitsvoorziening te zwak is, om: 1) De verwarming van alle huizen te elektrificeren 2) In plaats van brandstofauto's, elektrische auto's te gaan gebruiken 3) Grote velden vol te zetten met zonnepanelen, soms gebruikmakend van Europese subsidie.  4) Bedrijven dat in plaats van gas, elektriciteit gaat gebruiken voor productie van diverse voorwerpen, machines etc.
    • Het overschakelingsschema van Canal Digitaal is aangepast en nu weer uptodate, zie: https://www.canaldigitaal.nl/nieuwe-satelliet/ Het komt er dus op neer dat op 20 november 3 transponders overgezet worden van de Astra 3B naar de Astra 3C-westbeam te weten de transponders: - 11739V met o.a. NPO 2 - 12129V met o.a. Viaplay TV en VTM 3 en 4 - 12187H met o.a. NPO 1 en 3  
    • Ik weet niet welke youtube jij gebruikt, maar bij mij staat toch echt vermeld hoe oud de filmpjes zijn.  
  • Nieuwe aanmaken...