Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47516 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 4.8k weergaven
  1. software voor ProDX 3300A

• 0 reacties
    • 3.7k weergaven
  2. Humax problemen

• 7 reacties
    • 6.2k weergaven
  3. ook ik moest er aan .

• 4 reacties
    • 7.6k weergaven
  4. Aston ci cam

• 2 reacties
    • 5.6k weergaven
  5. Post deleted by Toxic[Q]

• 0 reacties
    • 4.2k weergaven
  6. Humax of Echostar

• 6 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 7 reacties
    • 6.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 5.6k weergaven
  7. Aankoop Humax 1 2

• 15 reacties
    • 14.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 10.4k weergaven
  8. HUMAX F1-VACI Update ?

• 1 reactie
    • 6.9k weergaven
  9. Nieuwe Modurator

• 1 reactie
    • 6k weergaven
  10. Event-info niet meer aanwezig

• 3 reacties
    • 12.2k weergaven
  11. Humax geen formul pits

• 0 reacties
    • 12.2k weergaven
  12. Humax 5400 schakeld soms traag

• 4 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
  13. Upgade

• 1 reactie
    • 10.3k weergaven
  14. key in eeprom zetten

• 3 reacties
    • 6.7k weergaven
  15. [ET9000] Nokia DVB2000 tv/radio

• 0 reacties
    • 8.4k weergaven

• Ik vrees dat we niet helemaal op 1 lijn zitten met de gedachten. Bij NL Ziet kun je dus bij sommige commerciele zenders niet doorspoelen maar dat kan ook niet bij de 2 genoemde bedrijven als je gebruik maakt van de standaard terugkijk dienst. Voor doorspoelen van reclames moet je bijbetalen voor een vrij opnemen pakket. Dat zal dan te vergelijken zijn met de old skool pvr die je ook in moet stellen op timer.   Enigma2 receiver is op Ziggo met smartcard maar die kan hetzelfde als een Humax DVB-C PVR met smartcard? Ja, ze gaan allemaal naar gesloten systemen. Ik heb alleen FTA Ziggo dus voorlopig geen last van.
    • Oh ja, je vroeg om de inhoud van /etc/samba/ Ik heb wat zitten vergelijken met dezelfde bestanden op een andere ontvanger waar het wel werkt. Ik heb het bestand /etc/samba/private/smbpassword van deze ontvanger gekopieerd naar de andere en nu werkt het wel. Is dus geen antwoord waarom het niet gewoon ging, maar het werkt. Voor de volledigheid de inhoud van de map (zoals-ie eerst was) toegevoegd. DNS zorgt voor omzetten van hostnamen naar IP-adressen, als ik dus wil verbinden naar \\DM920\root\ dan heb ik DNS nodig, maar ik verbind naar \\172.25.1.4\root\ en dan is er geen DNS die daar aan te pas komt. etc_samba.zip
    • 1 ) als je met DCC via het telnet een nieuw root wachtwoord invoert zul je zien dat na herstart van de dreambox je toegang krijgt met dat wachtwoord maar daarvoor wil ik vooraf je smaba Samba config zien of je user aanmeld of root? 2 ) de DNS heeft er altijd mee te maken inzake een verbinding van buitenaf of intern , dat als uitleg kost een hoop tekst regels
    • Beste san   Je hebt je lekker in de luren laten leggen door @IJzerbout. Je had een uitstekende lnb uitgekozen ter vervanging van de kapotte Alps-lnb's, de Inverto IDLT-SNL412-ULTRA-OPN. Omdat je een Triax 78 hebt, kun je namelijk geen lnb's toepassen met een kop van 60mm en daar heb je nu wel voor gekozen omdat je je om hebt laten lullen door IJzerbout. De Inverto IDLT-SNL412-ULTRA-OPN heeft namelijk een kop van 48mm en die past wel op een Triax 78. Nu staan de nieuwe lnb's niet op de goede plaats en zul je nooit een optimaal signaal hebben. Jammer hoor en daarvoor beloon je ijzerbout ook nog met de "oplossing".  
  • Nieuwe aanmaken...