Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47516 onderwerpen in dit forum

1. windodrivers

• 1 reactie
    • 9.7k weergaven
  2. cardemu in humax

• 3 reacties
    • 5.8k weergaven
  3. interface in humax

• 8 reacties
    • 12.4k weergaven
  4. windecript

• 2 reacties
    • 5.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 6.4k weergaven
  5. Post deleted by Toxic[Q]

• 0 reacties
    • 6.5k weergaven
  6. Software vervangen

• 1 reactie
    • 6.1k weergaven
  7. Post deleted by Toxic[Q]

• 1 reactie
    • 7.2k weergaven
  8. bloker

• 6 reacties
    • 6.4k weergaven
  9. Humax met Aston CI en Piccard

• 0 reacties
    • 7.7k weergaven
  10. PW met Humax ?

• 9 reacties
    • 8.2k weergaven
  11. All-Cam

• 0 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 7.3k weergaven
  12. keyfind

• 5 reacties
    • 8.3k weergaven
  13. Nieuwe Software!

• 0 reacties
    • 8.9k weergaven
  14. he tb

• 0 reacties
    • 8.6k weergaven

• Alle apps zijn pure armoede in vergelijking met dvb-x via een enigma ontvanger
    • Heb je al geprobeerd om zonder wachtwoord op OK te klikken?
    • Ik heb vanmiddag een scan gedaan op 19,2° oost vanaf Ras al Khaimah.  Dat is het meest noordelijke punt in de Emiraten.  Met een 1,2 mtr prime focus ontvang ik tot nu toe helemaal niets.  Wel ontvang ik 13° Oost hotbird en Badr op 26° oost. Dus de boog staat goed.  Het is hier moeilijk om te bepalen waar de 1P precies staat maar ik heb een behoorlijk goed idee.  In feite moet ie precies tussen 13° en 26° graden staan, dan staat ie op 19,5° oost. En dan nog een haar (0,3°) meer naar het oosten. Dat kan ik precies op mijn positioner aflezen.  Met wat tijd kan ik het morgen op mijn werk nog eens proberen met een veel grotere schotel. 
    • Ik wil de mappen op mijn Dreambox (ook) kunnen benaderen via Windows Verkenner, mede om via command line bestandsnamen te kunnen hernoemen. Ja, er zijn andere mogelijkheden om de bestanden te benaderen (WinSCP, DCC, PuTTY), maar dan kan ik geen bulk rename doen.   Maar sowieso moet dit werken, het werkt op andere boxen wel. Ik heb samba moeten installeren, maar bij het verbinden wordt om een wachtwoord gevraagd en het wachtwoord wat ik voor de applicaties hierboven gebruik wordt niet geaccepteerd. Waar definieer of vind ik dit wachtwoord? Van de bestanden in /etc/samba/ word ik ook niet veel wijzer.  
    • Om te beginnen moet de rail 11 graden schuin staan in Zuid-Holland, zie bijgevoegde hoek. Dan moeten de lnb's op de volgende skew ingesteld worden t.o.v. verticaal, niet t.o.v. de rail: Astra 28,2 op -10° Astra 23,5 op - 7° Astra 19,2 op - 4° Hotbird 13 op - 3°  
  • Nieuwe aanmaken...