Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47516 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 86 reacties
    • 36.8k weergaven
    • 30 reacties
    • 18.6k weergaven
  1. probleem Eredivisie live 2 en HUMAX icord

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  2. AZ box eigen map? 1 2 3

• 43 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 16.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 3.3k weergaven
  3. Beeld van Humax iCord HD loopt regelmatig vast

• 9 reacties
    • 4.3k weergaven
  4. Iemand ervaring met Ceryon CM100+?

• 1 reactie
    • 2.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 682 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 707 weergaven
    • Sat4all vriend

d-Box houdt DiSEqC adres niet vast

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 881 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 4 reacties
    • 726 weergaven
    • 2 reacties
    • 598 weergaven
  5. Geen AutoUpdate IPBox 9000 met newcs/mgcamd

• 5 reacties
    • 6.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 890 weergaven
  6. Vantage 8000 Opnamen zij die gedecodeerd ?

• 3 reacties
    • 4.3k weergaven

• Het was een betalende account die posten toeliet (werkte via de website , maar dat doe ik niet graag, is nogal onhandig). Het had iets met instellingen (en vermoedelijk firewall) instellingen te maken. ik ben er enkele maanden geleden dan mee gestopt met proberen. Nu dat ik Thunderbird geinstalleerd heb (nieuwe pc) wil ik mij pogingen eens opnieuw proberen.  Wie heeft er ervaring met dit programma en welke usent provider. Betalen voor iets wat ik niet aan het werk krijg of via een programma dat ik niet echt graag gebruik is ook waardeloos. De opzet (lay-out) van Thunderbird is iets meer "MIJN STIJL".  Downloaden is iets minder mijn ding, tenzij het scripts zijn. In bepaalde landen is usent nog steeds populair. Programma's downloaden op usente moet je net doen, da's teveel werk. Je kan rechtstreeks een virus doownloaden en u de moeite besparen de overlast in gewicht van het programma. Werkt usenet met thunderbird? Het zou me veel werk besparen als iemand zijn of haar ervaring deelt. Ben momenteel druk in de weer met een nieuwe installatie. Ik kan via een andere computer met xp proberen 😉  Ik vraag me af of het nog zou werken. Ik ben onlangs op een website terechtgekomen waar msn nog in de top 10 van meest gedownloade programma's stond, terwijl msn al jaren niet meer werkt. Waarom wordt dat zoveel gedownload? Hebben ze ergens een hack gevonden? 😉  
    • Muziek is voor mij emotie en melancholie. Het moet je raken en iets in je oproepen. Franse liedjes zijn altijd mooi. Dat komt omdat de franse taal een zachte zwoele soms bijna erotische klank in zich heeft. Toon Hermans zei het al ;”un oeuf” klinkt nu eenmaal mooier dan ;”een ei”      
    • Op testkanaal 1 staat de tekst dat op dat kanaal Telegraaf TV te zien zal zijn. Op testkanaal 2 de melding dat op dat kanaal vanaf 4 maart Moonbug, een kinderzender te zien zal zijn. Op testkanaal 3 de tekst dat op dat kanaal vanaf 4 maart 24/7 Top 40 TV te zien zal zijn.   https://providerforum.nl/topics/ziggo-zenderaanbod-nieuwe-en-gewijzigde-zenders.90405/page-149
    • Wat een gezwets. Heb je niets anders te doen?
  • Nieuwe aanmaken...