Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47516 onderwerpen in dit forum

• 7 reacties
    • 2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 848 weergaven
    • 0 reacties
    • 870 weergaven
    • 4 reacties
    • 818 weergaven
  1. dvb-C tunner kaart waar te koop?

• 7 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 989 weergaven
    • 0 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 23 reacties
    • 18.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 607 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
  2. Technomate TM9100-super(live pauzeren)

• 1 reactie
    • 713 weergaven
    • 5 reacties
    • 924 weergaven
    • 3 reacties
    • 846 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.9k weergaven
  3. Incubus camd 0.80 is uit 1 2

• 24 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  4. [TF7710HDPVR] Lan Netwerk 1 2 3 4 7

• 96 reacties
    • 41.5k weergaven

• Dat weet ik helaas niet meer. Maar dan lijkt mij 6 dB geen gelijke opbrengst. Of je woont heel ver van Drenthe...
    • Wie? Drs. IJzerbout? Het klopt gewoon wat hij schrijft en ik regel het gewoon af met meten. Alleen bij transponders die zowel V als H nagenoeg op dezelfde frequentie uitzenden is de response met draaien erg duidelijk in de MER/ SNR. Bij ongelijke is de spectrum analyser het meest inzichtelijk.   Het is trouwens goed mogelijk dat de perfecte LNB stand niet voor alle frequenties exact dezelfde is. Iets met analoog en RF.
    • Voor iemand die niet zo goed met dos  (cmd) is:   Voor de nederlandstalige windows versie: Open terminal beheerder ( = powershell administrator in het engels)   bij voorkeur. die open je door ket de rechter muisknop te klikken op de start knop (powershell administrator) In het zwarte venster zie je een cursor pinken tik daar het volgende in :             powershell_ise.exe         ( en klik op enter) Er opent nu een nieuw venster in het donkerblauw; het zwarte venster mag je sluiten, dat heb je niet meer nodig. Di is een veel aangenamere omgeving om in te werken. Op dit blauwe vlak tik je in : chkdsk  of nog beter, je knipt en plakt het  (cut en paste) Tip: open een account met chatgpt. com en vraag aan chatgpt wat je in Terminal ( powershell ) moet intikken. Het antwoord (van het blauwe scherm) kan je naar chatgpt terugsturen en hij zal antwoorden wat je probleem is en wat je kan doen. Er is een verschil tussen cmd en powershell, maar het programma'tje  powershell_ise.exe zal chatgpt u niet voorstellen want dat is een computer en die weet niet dat mensen graag in comfort werken. 😉 Probeer maar eens.
    • Je moet ook niet alles geloven dat je tegenkomt op Internet.   Mijn eerste resultaat in Google wanneer ik zoek op de woorden "thunderbird usenet post": https://nl.fastusenet.org/thunderbird-windows-tutorial.html
  • Nieuwe aanmaken...